PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
  • Data: 2011-01-28 15:31:02
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.01.2011 16:08, Liwiusz wrote:
    > Czyli z faktu, że Wojciech być może nie odpisuje na stosy CVek, nie
    > skorzystasz z jego oferty, gdyby okazała się najkorzystniejsza. Coś na
    > kształt "na złość mamie..."

    Nie jest skreślony, ale na dzień dobry dostanie czerwoną flagę z
    ostrzeżeniem, żeby uważać, bo może być śliskim, aroganckim pracodawcą.

    Rozumiem zignorowanie któregoś tam maila z naprzykrzaniem pytaniami "a
    czemu mnie nie chcecie zatrudnić?". Jednak brak odpowiedzi po
    jednokrotnym przesłaniu aplikacji daje dość poważne ostrzeżenie.

    Zdradzę Ci, że już jakiś czas temu wpadłem na ten pomysł, by wysyłać
    fałszywe cefałki lub zapytania i badać reakcje ogłoszeniodawców. Jakież
    to zaskakujące, że wnioski po tym często się potwierdzają w już
    właściwym kontakcie.

    pzdr