PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukamy do współpracy › Re: Szukamy do współpracy
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukamy do współpracy
    Date: Fri, 03 Jun 2005 17:44:30 +0200

    Re to: Janusz [Fri, 3 Jun 2005 11:58:03 +0000 (UTC)]:

    > Nie można tak sceptycznie podchodzić do żadnego biznesu,
    > bo wszelkie nowe inicjatywy nie miałyby sensu...

    Ja tu tylko prosta kalkulacji oplacalnosci probuje sobie
    na szybko zrobic :)

    > Jeśli chodzi o zyski to proponujemy podział 80% na 20%.
    > 20% dla nas reszta dla tego, któy będzie pracował w terenie.
    > To chyba uczciwe?

    Zalezy jaki macie wklad w zasadzie. Bo na razie wiem tylko,
    ze dajecie jakis kawalek miejsca na serwerze i gotowy serwis.
    Jak wylacznie za dzierzawe to srednia stawka. Jezeli jednak
    dorzucacie do tego jakies materialy i inna pomoc, to owszem,
    stawka jest bardzo porzadna. Za reklamy.

    > Plus podział z dochodów ogólnych, o tym za wcześnie
    > i nie w tym miejscu.
    > Nie mogę napisać szczegółowo na czy będziemy zarabiali!
    > Jest kilka pomysłów, których nikt dotąd nie realizuje.

    Nie pyatam o szczegoly, tylko o to czy glownym zrodlem
    przychodow maja byc reklamy czy cos inszego.

    > Jeżeli portalikiem miejskim zajmuję się osoba, która zrobi
    > przynajmniej jeden materiał dziennie, plus doda informacje
    > ogólnie dostępne (repertuar kin, program Domów Kultury, itp),
    > załączy zdjęcia, możemy liczyć na dużą oglądalność. Mam tu
    > na myśli mniejsze miasta. Z dużych ośrodków tych materiałów
    > powinno być więcej, ale z kolei obszar reklamowy jest
    > proporcjonalny do liczby mieszkańców.

    Czekaj ino moment, czy my sie dobrze rozumiemy? Z tego powyzej
    to mi wychodzi online'owa darmowa gazetka reklamowa, a nie
    zaden portal miejski. Serwis miejski ma to do siebie, ze jego
    glownym elementem przyciagajacym czytelnikow sa INFORMACJE.
    Jesli bedzie sie pojawiac jedna dziennie, to po kiego tam tak
    w zasadzie zagladac? A jak nie ma po co zagladac, to czemu
    ktos mialby sie tam reklamowac?

    Informacje ogolnodostepne maja to do siebie, ze sa ogolnodostepne
    wiec nie trzeba ich szukac po malych serwisikach...

    I druga kwestia: jak Ty wlasciwie sobie wyobrazasz prace tych
    Waszych wspolnikow? Bo na moje oko, to chcesz miec do kazdego
    z serwisow redaktora, dziennikarza, handlowca i fotografa w
    jednej sztuce. Rozdwoi sie...? Czy planujesz w kazdym miescie
    redakcje robic, ktora ma sie utrzymac z tych 80%?

    > Materiał musi być 100% autorski, rzetelność wynika z kodeksu,
    > z którym każdy piszący powinien się zapoznać.

    Nie, ja sie nie pytam co im dajesz do czytania ;) Ja sie pytam
    w jaki sposob zapewnisz rzetelnosc informacji.

    Kira