PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukamy do współpracy › Re: Szukamy do współpracy
    From: "Janusz Strugała" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukamy do współpracy
    Date: Fri, 3 Jun 2005 12:23:47 +0000 (UTC)

    > Z pewnością zbudują. Jeśli jedynym kryterium rekrutacji jest posiadanie
    > własnego dyktafonu i cyfrówki oraz praca jest w pełni dorywcza to z
    > pewnością zbudowanie portalu się uda. Po prostu nie może być inaczej.

    Jakieś kryteria być muszą, nie wyobrażam sobie pracy
    z notatnikiem, czasy się zmieniły. Na stronach mają być
    wklejane pliki multimedialne, stąd ten wymóg.

    > zresztą
    > I to jest clou. Dlatego pomysl się nie uda.

    Głos ironiczny, ale zawszeć to głos...
    Wątek pojawił się na grupie ponieważ nie oferuję pracy,
    chcę poznać zdanie zainteresowanych. Kolega chyba nie zdaje sobie
    sprawy ilu wartościowych, wykształconych, zdesperowanych ludzi szuka
    jakiejkolwiek pracy...
    Czy ten pomysł jest aż tak niedorzeczny?
    Rzeczywiście dajemy "kawałek" serwera i domeny gratis, dając
    szansę na ciekawą pracę. Być może rynek szybko nas zweryfikuje, ale
    wszystko zależy od ludzi...
    Mogą pomóc albo położyć każdy projekt.