PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam - search - suchen

  • 1. Data: 2002-09-29 00:15:15
    Temat: Szukam - search - suchen
    Od: a...@p...onet.pl

    Szukam pracy jako rysownik do gazety lub do ilustracji ksiazek TEL:0505736961
    zapraszam na strone http://www.rysunkilukasza.glt.pl

    I am looking for a job as a book illustrator or magazines illustrator
    TEL:0505736961
    Replies to my add please send to my e-mail, or give ma a call -but please only
    in Polish

    suche arbeit als zeichner für zeitungen oder als zeichner für Bücher
    Tel:0505736961
    Andworten auf Email oder telefon bitte in Polnischer sprache

  • 2. Data: 2002-09-29 10:14:08
    Temat: Re: Szukam - search - suchen
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szukam pracy jako rysownik do gazety lub do ilustracji ksiazek
    TEL:0505736961
    > zapraszam na strone http://www.rysunkilukasza.glt.pl

    1. NTG !!!
    2. Po jakiego grzyba podajesz to po niemiecku i angielsku, jeżeli nie znasz
    tych języków?????? ośmieszasz się tylko.

  • 3. Data: 2002-09-30 05:26:23
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > TEL:0505736961

    Na pewno też tekst po niemiecku jest niestarannie i z błedami napisany oraz numer
    telefonu trzeba
    podawać zawsze cały!

  • 4. Data: 2002-09-30 06:10:58
    Od: "ferrytek" <f...@p...onet.pl>

    To nie moje ogłoszenie: ale przesadzasz z tą krytyką (może żona zna ten
    język)
    no ale podawać, bez telefonu :) na skrzynkę (bo przez telefon może być
    trudno się dogadać)
    A co do krytyki to dodam że to polska grupa :) !