PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam programistów do współpracy/Kraków

  • 1. Data: 2004-03-16 10:33:59
    Temat: Szukam programistów do współpracy/Kraków
    Od: "Slawek" <s...@w...pl>

    Próbowałem to ogłoszenie zamieścić na liscie praca.oferowane ale wygląda na to
    że się nie da bo firma dopiero powstaje.

    Szukam programistów C++/Java do współpracy w nowopowstającej firmie w Krakowie.
    Mile widziane byłyby także osoby zajmujące się marketingiem i reklamą, chętne
    uczestniczyć w nowym przedsięwzięciu.

    Potrzebuje ludzi odpowiedzialnych.
    Chętnych do ciągłego poszerzania wiedzy w zakresie swojej specjalizacji oraz
    otawrtych na nowe rozwiązania.
    Programistów którzy stale potrafią pracować nad jakością tworzonego przez
    siebie kodu.

    Sławek

    kontakt: s...@w...pl

  • 2. Data: 2004-03-16 14:18:59
    Temat: Re: Szukam programistów do współpracy/Kraków
    Od: g...@s...tpi.pl

    Slawek <s...@w...pl> wrote:

    > Próbowałem to ogłoszenie zamieścić na liscie praca.oferowane ale wygląda na to
    > że się nie da bo firma dopiero powstaje.

    Wiesz czym jest grupa moderowana?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 3. Data: 2004-03-16 14:29:39
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    > Wiesz czym jest grupa moderowana?
    A co to ma do rzeczy?
    Z ciekawości pytam :)
    Doom_

  • 4. Data: 2004-03-16 14:53:48
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" wrote:
    > A co to ma do rzeczy?
    > Z ciekawości pytam :)

    Na przykład to, że ogłoszenie na p.p.o. wysłał parę minut przed wysłaniem
    go tutaj?

  • 5. Data: 2004-03-16 15:11:19
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Slawek wrote:
    > Próbowałem to ogłoszenie zamieścić na liscie praca.oferowane ale
    > wygląda na to że się nie da bo firma dopiero powstaje.

    Próbowałeś parę minut przed wysłaniem tego tutaj i wydaje Ci się, że
    moderator nic nie robi, tylko siedzi cały dzień i moderuje? Zacznij
    od lektury: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    PS. To nie są listy, to są grupy dyskusyjne.

  • 6. Data: 2004-03-16 15:22:55
    Od: g...@s...tpi.pl

    "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@n...irc.pl> wrote:

    > A co to ma do rzeczy?

    Grupa moderowana ma to do siebie, że wiadomości nie pojawiają się na
    niej od razu, tylko po zatwierdzeniu przez moderatora.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    System administrator @ apcoh.org, gophi.net and 3ffe:8010:7:6a00::73
    Like a star you're so far but I need to find the place in your heart

  • 7. Data: 2004-03-17 08:22:55
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Na przykład to, że ogłoszenie na p.p.o. wysłał parę minut przed wysłaniem
    > go tutaj?
    Ty wiesz. On wie. Ja nie wiem.
    Jako powód nieopublikowania posta na ppo podał 'firma dopiero powstaje',
    skąd, ,myślę że logicznie wnioskując, zrozumiałem że moderatod odrzucił post
    bo nie ma nazwy/adresu firmy. W tym kontekście powyższe pytanie (czy wie...)
    wydaje mi się ni-z-gruszki-ni-z-pietruszki...
    P. Adam poszedł krok dalej, zakładając że człowiek wysłał posta, nie
    zobaczył go od razu na grupie i, no, ogólnie - nie kuma rzeczywistości ppo.
    To założenie jest bez sensu, chyba że p. Adam wie coś więcej :)
    Ale ok, nie ma sensu o tym dyskutować...
    Doom_ :)

  • 8. Data: 2004-03-17 15:15:42
    Od: g...@s...tpi.pl

    > Ty wiesz. On wie. Ja nie wiem.

    Ja też nie wiem, a jednak się domyśliłem. Jak widać słusznie.

    Ludzie są przyzwyczajeni do tego, że wiadomości wysyłane na grupę
[...]

    Porządek to jedna z nieskończenie wielu wersja chaosu (C) Beiru 2003