PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
  • Data: 2004-11-24 08:51:18
    Temat: Re: Szukam pracy i nic?
    Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int> napisał w
    wiadomości news:co1dlp$2nfa$1@mamut1.aster.pl...

    > Co do podejścia korporacji, to tez głupota IMO. Że niby gość który przez
    dwa
    > lata nie może znaleźć pracy w banku, siedzi w domu tylko dlatego że
    kończył
    > bankowość?! Co, że on niby będzie doczytywał książki żeby się dokształcać?
    > Bzdura, lepiej niech idzie nawet do zamiatania, to przynajmniej świadczy o
    > tym że chce pracować i co więcej nie jest na tyle głupi żeby pójść
    pracować
    > za darmo jako jakiś wolontariusz.

    Może wynikać to z tego, że zarządzający korporacjami zagranicznymi (czyli
    zagraniczniacy przynajmniej gdzies tam w centralach) startowali na rynku
    pracy z 5% bezrobociem i do tego byli wykształceni za pieniądze rodziców w
    jakichs Harvardach czy Oxfordach więc wychodzą z załozeni, że jak ktoś idzie
    pracować fizycznie to gość jest bez ambicji z zanizona samooceną i w ich
    debesciarskiej korporacji się nie sprawdzi. Myslenie takie oczywiście idzie
    jak po sznurku do panienki z okienka (przez niektórych szumnie nazywanych
    działem HR) i wg Immony pracując na podrzędnym stanowisku lepiej tego nie
    ujawniać bo "popełniasz samobójstwo" i nigdy nie wskoczysz do zagranicznej
    korporacji. Czy my kutwa zawsze musimy bezmyslnie brać wszystko z Zachodu
    jak leci.