PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy i nic?
    Date: Tue, 23 Nov 2004 20:16:50 +0100

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
    news:co0055$ia$1@news.onet.pl...

    > A czy taką pracę trzeba wykazać? Bo ja sobie myślę tak... Gdybym to ja był
    > na miejscu Marcina najpierw zacząłbym od sprawy priorytetowej - czy stać
    > mnie na to, aby szukać pracy będąc bezrobotnym. Wiadomo, że bezrobotny ma

    Marcin pytal o aplikowanie do miedzynarodowych korporacji. Tam patrzy sie na
    takie rzeczy jak zaplanowanie kariery i to patrzy sie bardzo. Jesli ktos
    chce pracowac w takiej korporacji, to prace znacznie ponizej kwalifikacji to
    samoboj.

    Natomiast jesli ktos by nie chcial pracowac w korporacjach, to jak
    najbardziej pracowac jest lepiej niz nie pracowac, jakakolwiek by to nie
    byla praca (chyba ze zzera tyle nerwow, ze nie jest to oplacalne).

    Natomiast z ukrywaniem miejsc pracy jest o tyle krucho, ze przyjmujac Cie i
    tak poprosza Cie o swiadectwa pracy z poprzednich prac.

    > kariery... wtedy trzeba po części wrócić do sprawy priorytetowej. Przecież
    > gdyby nie podejmować tej pracy, to byłoby się bezrobotnym, a więc do CV i
    > tak nie byłoby czego wpisać - puste pole. Równie dobrze można więc nie

    Mozna sie zajac jakims wolontariatem w hospicjum czy dolaczyc jako aktywista
    do swity jakiegos polityka. Zostawia to czas na szukanie pracy i nie ma
    dziury w CV - tzn. nie jest to praca zarobkowa, ale ktos cos aktywnie robil,
    nie siedzial w domu, zdobyl referencje z tych miejsc, gdzie sie udzielal.
    Jest to doceniane.

    Oczywiscie nadal rozmawiamy o przypadku czlowieka zdeterminowanego robic
    kariere w wyscigu szczurow w sensie korporacyjnym :) - absolwent mieszkajacy
    z rodzicami, na ich utrzymaniu. Jak sie nie ma kasy, to sie nie przebiera i
    nie ma takich dylematow.

    > wpisywać wątpliwego doświadczenia - pod tym względem wyjdzie więc na to
    > samo
    > jakby nie podejmować tej pracy, a dodatkowo wpadnie do kieszeni nieco

    Patrz wyzej, swiadectwa pracy.

    I.