PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy i nic?
    Date: Tue, 23 Nov 2004 19:37:49 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Immona w news:cnv0jd$scf$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Zle.

    A czy taką pracę trzeba wykazać? Bo ja sobie myślę tak... Gdybym to ja był
    na miejscu Marcina najpierw zacząłbym od sprawy priorytetowej - czy stać
    mnie na to, aby szukać pracy będąc bezrobotnym. Wiadomo, że bezrobotny ma
    więcej czasu na szukanie (podobny klimat - prowizorka okazuje się
    najtrwalsza - trzeba brać to pod uwagę). Jeśli mnie stać, to szukam czegoś
    odpowiedniego. Jeśli z pieniędzmi krucho to łapię co mogę. Kolejna sprawa -
    doświadczenie. Jeśli jest ono zerowe lub bardzo niewielkie, to każda okazja
    dobra aby coś tam wykazać. Z wszystkiego można wycisnąć to co może się
    przydać na innym stanowisku. Strzelam - doświadczenie w obsłudze klienta,
    organizacja pracy itp. Nie trzeba przecież pisać czegoś w rodzaju -
    znajomość technik fotografowania. Jeśli jednak jest jakieś doświadczenie lub
    naprawdę istnieje duża obawa, że może to negatywnie wpłynąć na ścieżkę
    kariery... wtedy trzeba po części wrócić do sprawy priorytetowej. Przecież
    gdyby nie podejmować tej pracy, to byłoby się bezrobotnym, a więc do CV i
    tak nie byłoby czego wpisać - puste pole. Równie dobrze można więc nie
    wpisywać wątpliwego doświadczenia - pod tym względem wyjdzie więc na to samo
    jakby nie podejmować tej pracy, a dodatkowo wpadnie do kieszeni nieco
    grosza, człowiek najprawdopodobniej psychicznie będzie w lepszej kondycji
    (im dłużej na bezrobociu tym gorzej - wiem, że nie ma reguły), pozna coś
    nowego, poszerzy horyzonty (może zmieni plany życiowe), pozna nowych ludzi.

    pozdrawiam
    Greg