PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy i nic?
    Date: Tue, 23 Nov 2004 10:38:53 +0100

    Użytkownik "Bartek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:vrr5q05ll1i61g7id7gadacsthj417cl13@4ax.com...
    Witam.

    > Nie wiem co robić, czy przyjąć pracę, która nie odpowiada moim
    > kwalifikacjom np. jakiś tam pomocnik fotografa?

    Tylko jesli Cie fascynuje fotografia i bedzie to "czeladnictwo" przed
    staniem sie Fotografem :)

    > Jak waszym zdaniem będzie to wyglądało później w CV /tu osoba z
    > wyższym wykształceniem, podyplomowa informatyka/ a praca jakaś byle
    > jaka?

    Zle.

    > Czy później starając się o inną pracę - przyszły jakiś poważny
    > pracodawca nie pomyśli sobie, że rozmawia z osobą, która ma niskie
    > poczucie swojej wartości skoro pracowała jako np. pomocnik fotografa
    > lub sprzedawca w jakimś tam sklepie komputerowym?

    Powazny pracodawca nie zrobi psychoanalizy Twojego poczucia wlasnej
    wartosci, tylko uzna, ze nie zaplanowales swojej kariery i ze nie umiesz
    osiagac celow (a Twoim celem z pewnoscia bylo cos lepszego niz to).

    > Jak waszym zdaniem rzutuję to na dalszą drogę kariery. Jak np. złoże
    > CV do np. międzynarodowej korporacji, czy pracownik zajmujący się
    > rekrutacją nie pomyśli sobie: "Oh znowu jakiś desperat"

    Jesli zlozysz CV do miedzynarodowej korporacji na stanowisko akwizytora w
    branzy FMCG, okazujac swoja desperacje i gotowosc na wszystko masz duze
    szanse. Na stanowiska merytoryczne jednak - patrz: "nie zaplanowanie
    kariery".
    Serdecznie radze zmienic miejsce zamieszkania na takie, gdzie rynek wyglada
    lepiej, oczywiscie po uprzednim szukaniu pracy w calej Polsce z obecnego
    miejsca. Co do kosztow mieszkania - zadowolic sie wynajmowaniem pokoju w tym
    nowym miejscu, jesli nie stac Cie na wynajem mieszkania. Slyszalam, ze w
    Lublinie jest zle z praca i ucieczka moze byc jedynym sensownym wyjsciem.

    I.