PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracownika › Re: Szukam pracownika
  • Data: 2002-02-19 10:19:32
    Temat: Re: Szukam pracownika
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Feb 2002 12:02:43 +0100 "boni & klajd" <b...@w...pl>
    nadmienił(a):

    >moja dziewczyna zgarnęła ostatnio 3,50 od strony :-) + 50 za ekspres. a że
    >było 101 stron...... :-)

    A jak wylicza się liczbę stron? Też miałam ostatnio okazję
    przepisywania tekstu na zamówienie i kompletnie nie wiedziałam, jak te
    strony policzyć - czy to mają być strony rękopisu [ale co, jeśli kilka
    stron jest zapisanych w połowie?], czy strony wydrukowane [ale tu znów
    ich liczba zależy od wielkości czcionki, odstępów itd.], tylko że ja
    nie drukowałam - jedynie przepisałam do pliku. I naprawdę nie mam
    pojęcia, jak to przeliczyć... :) I w jaki sposób obliczyć np. tabele
    czy wstawione obrazki, i czy za przepisanie tekstu bardzo
    nieczytelnego płaci się więcej?

    Aha, może ktoś pamięta, jaka jest normatywna strona maszynopisu?
    Chodzi mi o to, że jest na niej określona liczba wierszy i w każdym
    wierszu określona liczba znaków, ale nie pamiętam, ile.

    Pozdrawiam, Carrie