PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam poradnika n.t. zakładania DG -przedsiębiorstwo usługowo-handlowe.

  • 1. Data: 2005-12-01 08:30:53
    Temat: Szukam poradnika n.t. zakładania DG -przedsiębiorstwo usługowo-handlowe.
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    Jak w temacie.
    Prosze o stronki lub tytuł jakiejś ciekawej pozycji literaturowej.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-01 09:00:16
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    praktycznie każdy portal hr-owy. wujek gugle .
    20 sekund żeby znaleźć?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-01 09:21:27
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    > praktycznie każdy portal hr-owy. wujek gugle .
    > 20 sekund żeby znaleźć?

    hr-owy??
    Wydawało mi się, że HR jest od rekrutacji.chyba że to inne HR ? :-)

    Pytam na grupie bo chcę żeby ktoś mi coś polecił, a nie wyskoczył z zestawem
    książek jakie znalazł w księgarni.
    W googlu jest tego aż za dużo.
    Może ktoś miał "Jednoosobowa firma" ? Szukam chyba bardziej opinii niż
    książek.
    Jeśli chodzi o portale to już nie jest tak łatwo.

  • 4. Data: 2005-12-01 09:24:00
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    pierwszy z brzegu link:
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/0,70170.html
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-12-01 09:24:20
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    300 zł za poradę
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2005-12-01 09:31:47
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Michał T" <l...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pytam na grupie bo chcę żeby ktoś mi coś polecił, a nie wyskoczył z
    > zestawem książek jakie znalazł w księgarni.

    Wiec musisz albo cierpliwie sie przez to przekopac, albo zaplacic za wiedze
    jakiemus biuru rachunkowemu.

    Sadze, ze jakbys zadal konkretne pytanie, to na grupie moglyby sie znalezc
    odpowiedzi, ale Ty nie powiedziales, o co Ci chodzi: o procedure zakladania?
    koszty? wybor sposobu opodatkowania? o "biznesowa" czesc tego, czyli czy
    jakas branza sie oplaca, jaki jest najlepszy w danym przypadku marketing?

    I.

  • 7. Data: 2005-12-01 09:46:26
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    OK przekopię się przez www.twoja-firma.pl
    thx

  • 8. Data: 2005-12-01 10:28:43
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Michał T napisał(a):

    > hr-owy??
    > Wydawało mi się, że HR jest od rekrutacji.chyba że to inne HR ? :-)
    HR to zarządzanie zasobami ludzkimi. Rekrutacja to może 5% tego, czym
    zajmuje się HR.

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2005-12-01 17:50:49
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    Michał T napisał(a):
    > Jak w temacie.
    > Prosze o stronki lub tytuł jakiejś ciekawej pozycji literaturowej.

    Może to Ci choć troche pomoże:

    http://www.nbportal.pl/common/Artykul.jsp?aid=14014&
    page=1&active=3051

    pozdrawiam