PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej › Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    From: Ryki <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    Date: Sun, 19 Sep 2004 22:06:41 +0200

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 18:18:23 +0200, Immona napisał(a):

    > "Ryki" <t...@g...pl> wrote in message

    > Spytac sie, dlaczego woli kogos, kto "nie ma nic do stracenia".
    > Gosc Ci moze odpowiedziec, ze wtedy moze liczyc na wieksze zaangazowanie,
    > albo ze boi sie, ze bedziesz wybredny... jednym slowem powie, o co mu
    > naprawde chodzi. I wtedy sie mozesz do tego odniesc - na przyklad przekonac,
    > ze Ty bedziesz spelnial jego warunki lepiej niz bezrobotny i rozwiac jego
    > obawy.
    >
    > Pamietaj, ze Ty tez mozesz na rozmowie kwalifikacyjnej pytac i prosic o
    > uscislenie pytania.

> [...]

    Immona to prawda w tym momencie traktuje rozmowy kwalifikacyjne jako
    pewnego rodzaju szkołe. Napisałem ten mały pościk aby ludzie udzielili mi
    tkzw przygotowania merytorycznego. Moim zdaniem nie radze sobie tak źle na
    całych rozmowach ale oczekuje czegoś więcej. Nie jestem jedną z tych osób
    które strasznie przeżywają takie sprawy. Ale prawdopodbnie będe musiał się
    na poważnie rozejrzeć za prawdziwą pracą. Dziękuje za wskazówki pozdrawiam
    gorąco...