PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - Poznań

  • 1. Data: 2003-06-04 09:40:08
    Temat: Szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - Poznań
    Od: "Jacek Wojnarowski" <j...@o...pl>

    Najniższe ceny - godzina już od 40 zł za godzinę. Szkolenie trwa ok. 2
    godzin. po ukończeniu wydawane jest zaświadczenie informujące o umiejętności
    obsługi kas fiskalnych.
    szczegółowe informacje - KDF Poznań - tel. 835 19 19 w godz. 9.00-17.00 oraz
    mail - k...@p...pl

    Serdecznie zapraszamy.

  • 2. Data: 2003-06-04 10:16:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umiejętności
    > obsługi kas fiskalnych.
    > szczegółowe informacje - KDF Poznań - tel. 835 19 19 w godz. 9.00-17.00

    A czy w koszt instalacji kasy nie jest wliczone przeszkolenie uzytkownikow?

  • 3. Data: 2003-06-04 11:01:26
    Od: f...@p...onet.pl

    > A czy w koszt instalacji kasy nie jest wliczone przeszkolenie uzytkownikow?

    W cene kasy! (Rozp. min.finansow.)

    A co do stawki 40zl/h to taniej jest zrobic szkolenie
    serwisowe!

    Straszna cena. Naprawde nie warto.
    Ciekawe ilu modeli ucza. Bo pewnie na 3 rodzajach a na rynku
    wystepuje ze 160 :-)

    FX

  • 4. Data: 2003-06-04 11:20:08
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Straszna cena. Naprawde nie warto.
    > Ciekawe ilu modeli ucza. Bo pewnie na 3 rodzajach a na rynku
    > wystepuje ze 160 :-)

    pracuje w pup i u nas od czasu do czasu zaprzyjazniona firma organizuje
    BEZPLATNE szkolenia
    z obslugi kas fikslanych - wybrane modele, producenta nie podam ;)

    chetnych nie brakuje, na kazde takie szkolenie jest kilka osob na jedno
    miejsce

    Jean

  • 5. Data: 2003-06-04 14:29:17
    Od: r...@p...onet.pl

    > Najniższe ceny - godzina już od 40 zł za godzinę.
    [CIACH]

    Posłuchaj komputerowa niemoto. Oferuję ci za darmo
    szkolenie online z używania grup dyskusyjnych.

    Doceń to, że zrobię to za darmo chciaż jestem bezrobotny
    i mogłbym cię skasować.

    Ewentualnie jak wpłacisz dychę na moje konto nauczę cię
    jak dopisywać w tytule wiadomości wyrażenie "[SPAM]".

    A jak dorzucisz jeszcze piątaka to zaliczysz szybki kurs
    z redagowania zdań w języku polskim.

    bez poważania
    root

  • 6. Data: 2003-06-04 16:58:40
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Ewentualnie jak wpłacisz dychę na moje konto nauczę cię
    > jak dopisywać w tytule wiadomości wyrażenie "[SPAM]".

    Taaak?
    To ja dorzucę jeszcze 2,40zł + VAT i powiedz mi, co to
    Twoje magiczne słowo zmienia?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 7. Data: 2003-06-04 17:47:23
    Od: r...@p...onet.pl

    > Taaak?
    > To ja dorzucę jeszcze 2,40zł + VAT i powiedz mi, co to
    > Twoje magiczne słowo zmienia?

    Cytuję z Twojego podpisu:
    "Sieć stałych współpracowników specjalizujących
    się w poszczególnych dziedzinach gwarantuje wysoką
    jakość usługi."

    Poproś jedengo z nich to ci wytłumaczy do czego może
    takie słówko posłuzyć. :-)

    pzdr
    root

  • 8. Data: 2003-06-04 17:48:52
    Od: r...@p...onet.pl

    Przepraszam, zaponiałem dopisać:

    > Twoje magiczne słowo zmienia?

    Po pierwsze nie wierzę w magię.
    Po drugie słowo niej jest "moje"

    pzdr
    root

  • 9. Data: 2003-06-04 18:08:55
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

> [...]
    > się w poszczególnych dziedzinach gwarantuje wysoką
    > jakość usługi."
    >
    > Poproś jedengo z nich to ci wytłumaczy do czego może

    Zapytałem - żaden nie ma pojęcia...
    Jeden z nich wysnuł hipotezę, że to może być jakiś rodzaj
    "samobiczowania" albo przyznania się do winy, ale nijak
    nie umiał wytłumaczyć, w czym to w zasadzie pomaga przy
    łamaniu pewnych zasad.
    Mówił coś w stylu: "Rozumiesz, idziesz ulicą, widzisz
    bezbronną kobietę i wywieszasz sobie tabliczkę na piersi
    z napisem >>złodziej<<, po czym kradniesz jej torebkę
    i w ten sposób chyba unikasz odpowiedzialności albo
    przyznając się do winy jakby rehabilitujesz się w oczach
    społeczeństwa?... Nie wiem... zawiłe strasznie rozumowanie
    tego roota... może go zapytaj?"

    Niniejszym pytam, bo nadal nie rozumiem, mimo rozbudowanej
    sieci.

    Są na ten temat jakieś opracowania?

    Maciek

  • 10. Data: 2003-06-04 18:15:38
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ewentualnie jak wpłacisz dychę na moje konto nauczę cię
    > jak dopisywać w tytule wiadomości wyrażenie "[SPAM]".
    ... jak juz tylko sam sie naucze, co ono oznacza :-))))

    dla ulatwienia podam adres, gdzie mozesz to sprawdzic:
    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

    zeby bylo jeszcze latwiej, przytocze cycat z tego dokumentu:
    ,,Co to jest spam? Spam to ten sam list wiele, wiele razy.''

    tylko tyle i az tyle.
    tresc postu nie ma nic do rzeczy w kwesti tego, czy jest to, czy nie jest SPAM.

    pozdrawiam

    romekk