PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzanse na prace dla 34 letniego absolwenta informatyki › Re: Szanse na prace dla 34 letniego absolwenta informatyki
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szanse na prace dla 34 letniego absolwenta informatyki
    Date: Wed, 05 Apr 2006 14:33:56 +0200

    Marek wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy o jakim szczeblu IT rozmawiamy. Jesli mowimy o Panu Kaziu od
    > komputera, co to i siec zainstaluje i drukarke naprawi to faktycznie mozna
    > mowic o szczesciu. Natomiast jesli wezmiemy np. programiste J2EE, po dobrej
    > uczelni, z kilkuletnim stazem pracy przy duzych projektach, to ma on
    > ugruntowana pozycje na rynku i bez problemu znajdzie prace za dobre
    > pieniadze.

    No cóż jestem informatykiem z J2EE jakos nie mialem stycznosci - tak sie
    zlozylo, natomiast zmienialem niedawno prace i znow prawdopodobnie bede
    zmienial i wiem, ze tu bardziej zalezy od szczescia na podstawie
    wlasnego doswiadczenia i doswiadczen innych znanych mi osob.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl