PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na prac
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa na prac
    Date: Wed, 27 Sep 2006 07:14:19 +0000 (UTC)

    "Any User" <a...@m...com> wrote in
    news:efcfsf$30jm$1@news2.ipartners.pl:

    > No i jedna ważna rzecz: aby dostać dobrą pracę, trzeba oprócz
    > umiejętności i formalnego doświadczenia (to jest niestety problem,
    > gdyż nie da się udokumentować pokątnych projektów bez umowy za 100-500
    > złotych, a takich mam sporo), trzeba umieć odpowiednio rozmawiać.
    [...]

    LOL! a powiedznomity jakie to formalne doswiadczenie sie zdobywa piszac
    pokatne projekty za 100-500 zlotych? i o czym takie doswiadczenie moze
    swiadczyc, a o czym nie moze? czyz przypadkiem nie jest tak, ze mowimy
    tutaj o "projektach" dla ludzi nie majacych zadnego pojecia o temacie?

    cos jak "fachowcy" z programu usterka - dla klienta czarna magia - co
    bys im nie przyniosl to kupia - i nie szkodzi, ze program uzywa calej
    kolekcji niezbyt optymalnych algorytmow; nie szkodzi, ze jakos kodu
    jest w nim niska; nie szkodzi, ze jest slabo udokumentowany; nie szkodzi
    wreszcze ze pelno rzeczy jest robionych "na piechote" (bo madrala bez
    wyksztalcenia wpadl na "wielce genialny" pomysl, zeby polaczyc ze soba
    te 15 funkcji, ktore jakos po wielkich akrobacjach daja pozadany wynik
    - zamiast uzyc popularnej dodatkowej biblioteki funkcji albo wrecz jednej
    funkcji wbudowanej); nie szkodzi, ze nad oczywistym rozwiazaniem "geniusz"
    przesiedzial dwie noce, bo "on nie wiedzial, nie znal"; wazne, ze klient
    dostal do reki upragniony produkt; niemniej wazne, ze "geniusz" jest z
    siebie wielce zadowolony; przeciez po wspomnianych dwoch nocach siedzenia
    stworzyl dzialajace rozwiazanie, ktore jest "wprost genialne"; kolejne
    plusy do doswiadczenia, a "dopracowane, autorskie metody" mozna za chwile
    z wielkim powodzeniem stosowac w zleceniu tworzonym dla kolejnego klienta;

    pzdrv;
    adas;