PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzaleni spamerze › Re: Szaleni spamerze; a KTO NIE DOSTAŁ tego e-maila?
  • Data: 2005-04-21 08:46:10
    Temat: Re: Szaleni spamerze; a KTO NIE DOSTAŁ tego e-maila?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Habeck Colibretto [Thu, 21 Apr 2005 10:35:14 +0200]:

    > Kira... min roboty. Uważaj, bo ktoś się uprze. :)

    Wiem ze minuta roboty :) Powiem wiecej, jak ktos bardziej
    uparty to dotarcie do mojego numeru telefonu tudziez infa
    co porabialam zawodowo i prywatnie przez ostatnie pare lat
    tez mu dlugo nie zajmie :> Doskonale zdaje sobie sprawe
    z tego wszystkiego, co upubliczniam na swoj temat ;)

    Tyle, ze jakos nikomu sie jeszcze nie chcialo...

    > Po ambicji poleciałaś. :))

    Jakiej ambicji? Toz to spamer. Spamerzy z definicji nie
    moga zadnych ambicji posiadac bo gdyby posiadali, to by
    zabrali sie za jakas tworcza robote a nie robili tylko
    z siebie idiotow. Nie?

    > Ja tam sprawę spamów załatwiam parasolką. :)

    A ja prawnikiem...

    Kira