PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzacunek do pracy ! › Re: Szacunek do pracy !
  • Data: 2002-07-18 12:10:40
    Temat: Re: Szacunek do pracy !
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten post pokaze wszystkim znajomym, którzy twierdza ze sa za malo
    > inteligentni by sie nauczyc obslugi komputera.
    > Widac na tym przykladzie, ze szympansy niezle z tym sobie radza.
    > A ze paru innych rzeczy brakuje, to juz inna historia...

    Zdecyduj sie, popierasz obibokow czy jestes tym zjawiskiem zatroskany.
    Moze troche za ostro pojechalem, ale dostaje piany jak slysze takie brednie.
    Takie niby mamy bezrobocie, ale sprobuj tu znalezc pracownika.
    A jak dasz komus prace to cie okradnie albo bedzie sie obijal.
    Zaraz sie odezwa ci co robia łaske ze pracuja u wyzyskiwaczy.
    Darujcie sobie.

    Pawel Sokolowski