PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzacunek do pracy ! › Re: Szacunek do pracy !
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szacunek do pracy !
    Date: 16 Jul 2002 12:32:47 +0200

    > Czesc.
    > Taka praktyke dosyc szeroko stosowano w Chinach i nazywano "Rewolucja
    > kulturalna".
    > Poczytaj sobie o niej zanim zaczniesz ja polecac w businesie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur
    >
    > --
    Nie do konca rewolucja kulturalna:). Wzorcowa kariera w USA to od gonca do
    prezesa:).
    W trzech firmach pod rzad, w ktorych pracowalem, zanim posadzili czlowieka do
    kompa (zamowienia, logistyka,sprzedaz i analizy sprzedazy), to wrzucali
    najpierw od 2 tyg do miesiaca na praktyke magazynowa..zeby pracownik zaskoczyl
    o co wlasciwie w firmie chodzi, jak wyglada towar ktorym sie handluje i jak
    wyglada gdy od niechcenia klepnie sie enter a ludziki w magazynie biegaja z
    realizacja dokumentu, ktory po jakims czasie sie wycofuje mowiac..sorry, to
    mialo isc w przyszlym tygodniu....wrzuccie z powrotem na regaly...
    Kiedy taki odkladanie ewentualnych pracownikow na polke sie odbywalo, to nie
    bylo takiego bezrobocia, natomiast ludzie stawali na glowie, zeby sie dostac
    do "lepszych" firm.
    Uwazam, ze zatrudnienie w firmie w ktorej chcialoby sie pracowac, na stanowisku
    typowo fizycznym, z realna perspektywa rozwoju i awansu, ma wiecej sensu niz
    zalapanie sie na byle co, byle gdzie i za byle co. A poznanie konkretnej firmy
    od podstaw naprawde duzo daje i przydaje sie w przyszlej pracy w tej
    firmie...zwlaszcza dla absolwentow bez praktyki...a na nich troche zeszla ta
    odnoga watku.

    pozdrawiam
    Krzysztof