PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzacunek do pracy ! › Re: Szacunek do pracy !
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szacunek do pracy !
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Mon, 15 Jul 2002 21:53:57 GMT

    Dnia 15 lip 2002, a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    zapodal(a):

    >ze polacy maja bardzo dziwny stosunek do pracy.

    Chyba prawda

    > Sam znam dziewczyne, która zna ludzi, którzy dorwa nie rzadko dobra
    > prace i obijaja sie nagminnie i bezczelnie, za co ktos przeciez i tak
    > im placi.

    Nie znam, ale wierze, ze istnieja.

    > Wspomniana dziewczyna zna takze tez takich, którzy mimo autentycznych
    > szczerych checi dlugo szukaja (pracy) i nie moga znalezc.

    Bo nie maja doswiadczenia, wiec nie mogoa znalezc pracy, zeby go nabyc...

    > We mnie rodza sie pytania:
    > Czy Polacy to taki wredny naród, ze sie lubia obijac, bez wzgledu na
    > recesje?

    Nie wszyscy.

    > Czy to skutek nieudolnosci w zarzadzaniu, braku troski o tzw. morale,
    > arogancji / glupoty / braku wyksztalcenia kierownictwa sredniego
    > szczebla?

    Mysle, ze tez.

    > No sam nie wiem czy material do d.... czy rzezbiarz mierny?
    > :)

    Nie ma prostej odpowiedzi. Na tej grupie pewnie spotkasz sie ze skrajnymi
    opiniami, a moim zdabniem prawda, jak zwykle lezy po srodku. Pracodawcy
    uwazaja, ze skoro jest 20% bezrobocie to wszyscy powinni lapac prace jaka
    daja. Pracownicy, ze za 800 zl nie oplaca im sie pracowac. A chyba jest
    tak, ze praco jest jak kazdy inny towar, wiec podlega prawom rynkowym,
    miedzy innymi, temu ze jak cos kupujesz tanio to zwykle jest to kiepskiej
    jakosci......

    > Pozdrawiam
    > Zatroskany Artur :P

    Rowniez zatroskany,

    Likasz.

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.