PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: Swoboda zawierania umow!
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swoboda zawierania umow!
    Date: Tue, 29 Nov 2005 14:13:18 +0100

    On 2005-11-29 13:15:18 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl> said:

    > Re to: camel [Tue, 29 Nov 2005 10:53:59 +0100]:

    > Nieee... Argumentem jest "bo mi małpa pójdzie na zwolnienie na czas
    > całej ciąży i dupa blada a nie pracownik będzie" lub "a cholera wie,
    > czy mi się nie zatrudnia tylko dlatego że już w ciąży jest albo zaraz
    > zajdzie?".

    Moja połowica pracowała prawie do końca. Znajoma też. Istnienie osób
    naciągających system usprawiedliwia różne obostrzenia dla nas, nie
    naciągających? W sklepach samoobsługowych (był wątek niedawno)
    wszystkich traktujemy jak złodziei, US też tak postępuje, bo ktoś leje
    olej opałowy do baku to wszystkim podniesiemy akcyzę itd. Nie lubię
    tego myślenia.

    > To w tym przypadku to chyba lepiej mieć te 400 niż nie mieć ani grosza,
    > nie uważasz?

    Czytaj posty nie po łebkach :) Przedmówca twierdził, że nie ma przymusu
    pracy... ja twierdzę, że jest przymus, choć nie ustawowy, ale
    ekonomiczny... i dlatego pracodawca może "wycenić" miesięczną pracę na
    300,- :(

    W Polsce są dwa światy. Z mojego podwórka: wykonuję zlecenia średnio za
    kilka tysięcy sztuka. Napatoczył się klient z "prowincji". Wiedząc o
    tym, że tam są niższe ceny podałem mu kwotę ok. 1500,- (a niech stracę,
    raz mogę). Spadł był z krzesła i jak się pozbierał i otrzepał to
    stwierdził, że u nich tam "chodzą" ceny 200 - 300,-. Dla mnie to jakiś
    kosmos - przecież tak nie da się zarobić na sprzęt i komponenty, JAK
    oni to robią? A może nie robią w ogóle, tylko szukają frajerów!???

    pozdrawiam
    camel[OT]