PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
    From: "Marchewka" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy
    Date: Wed, 3 Jul 2002 16:24:58 +0200

    Bardzo dzieki za link!!

    > Źle interpretujesz. Stosunek pracy wygasa z upływem czasu, na który
    > była zawarta umowa. Że jest zawiązywany na nowo, to inna bajka.

    Mozliwe, ze źle. Ale moje doswiadczenia tez to potwierdzaly. W zeszlym roku
    mialam u tego samego pracodoawcy 3 standardowe umowy: 2 - na czas okreslony
    i trzecia - na czas nieokreslony. I po zakonczeniu pracy w tym miejscu
    otrzymalam, jak zawsze wczesniej, jedno swiadectwo pracy - za caly okres
    pracy tamze.
    Jesli sie zmienily przepisy w tym wzgledzie, to sorry za zamieszanie.
    Zwlaszcza Milówkę.
    Bedzie chyba przy tych nowych przepisach troche papierologii, co mnie nieco
    dziwi.

    Pozdrawiam!
    M.