PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy › Re: Swiadectwo pracy
    From: Marcin <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swiadectwo pracy
    Date: Sat, 17 Oct 2009 09:10:11 +0200

    madej pisze:
    > Nurtuje mnie pytanie w jakim czasie powinienem otrzymac swiadectwo pracy
    > oraz wynagrodzenie za 11dni przepracowanych w pazdzierniku...

    Świadectwo pracy należy wydać pracownikowi w dniu rozwiązania stosunku
    pracy (art. 97 § 1 Kodeksu pracy). Jeżeli wydanie świadectwa w tym dniu
    nie jest możliwe, pracodawca, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia
    ustania stosunku pracy, przesyła świadectwo pracy pracownikowi lub
    osobie upoważnionej do odbioru za pośrednictwem poczty albo doręcza go w
    inny sposób. Termin wydania świadectwa pracy liczymy w dniach
    kalendarzowych.
    Co do wypłaty wynagrodzenia to otrzymasz je tak jak otrzymywałeś
    wynagrodzenie dotychczas, tj. na liście płac płatnej do końca miesiąca
    lub na liście płac płatnej do 10 następnego miesiąca.

    Marcin