PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy › Re: Swiadectwo pracy
    From: "Nemi" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swiadectwo pracy
    Date: Tue, 13 Jun 2006 21:32:56 +0200

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e6j973$s0a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > <cut>

    > Mylisz sie, z jej postu wyraznie wynika, ze szef nie chce jej go podpisac,
    > dopoki nie spotka sie z nia osobiscie, a to roznica. Od takich spraw sa
    > kadry, i do nich powinna sie zglosic po podpisany papier, a nie do
    > prezesa, ani woznego, anie sekretarki, ani do Pana Janka co wlasnie
    > przechodzi obok.
    > Ja bym sie do kadr po prstu pofatygowal, a gdyby nie bylo swiadectwa, to
    > zazadalbym pisma z uzasadnieniem odmowy, jesli takowego by nie bylo,
> [...]
    Dokładnie nie chce mi go podpisac. Zdałam swoja prace i wszytskie rzeczy w
    dniu 02.06 i do dnia dzisiejszego bez echa. w okresie wypowiedzenia
    rozmawialam z prezesem mojej firmy i powiedzialam, ze moja decyzja jest
    nieodwolalna i tu nagle takie cos. Dzisiaj minal 7 dzien, jestem wkurzona bo
    teraz dlugi weekend i mogllabym miec wole a oni nawet nie maja podstaw zeby
    mi naliczyc ten urlop, bo moze juz wykorzystalam swoja pule. ehh nie wiem co
    robic, bo rzeczywiscie szarpac sie z pipem albo sadem pracy :(
    co do spotkania osobistego to kurcze nie mam jak nie moge sie zwolnic, jak
    to bedzi ewygladalo po tygodniu pracy mowie ze chce wolne, chociaz jak tak
    dalej pojdzie bede musiala ( chociaz prezezes tez nie jest tam codziennie).
    jestem zdenerwowana ta cala sytuacja ale dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    nemi