PracaGrupypl.praca.dyskusje › Supermedia - jaka opinia o firmie ?

  • 1. Data: 2004-04-04 10:47:24
    Temat: Supermedia - jaka opinia o firmie ?
    Od: k...@g...pl

    Cześć,

    Byłam właśnie na rozmowie kwalifikacyjnej do w/w firmy (na stanowisko
    programisty aplikacji internetowych). Pierwsze wrażenie jest takie sobie (w
    firmie chyba panuje lekki chaos), ale może ktoś kto tam pracuje/pracował,
    opisze, jak tam na prawdę jest ?

    K.

  • 2. Data: 2004-04-06 09:40:13
    Temat: Re: Supermedia - jaka opinia o firmie ?
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (w
    > firmie chyba panuje lekki chaos), ale może ktoś kto tam pracuje/pracował,

    Niejasne systemy rozliczen i tym podobne rzeczy.Firma malo profesjonalna
    jesli chodzi o staff,niedouczeni pracownicy bez szczegolnego doswiadczenia
    przed praca w SM.0 kreatywnosci tylko czekanie nie wiadomo na co,najlepiej z
    zalozonymi rekami(szczegolnie kierownicy oddzialow) .Masz racje,ze panuje
    tam totalny chaos bo ci co tam pracuja tylko czekaja na lepsza propozycje
    pracy.Atmosfera tajemniczosci i niewiedzy i nie zauwazylem tam ludzi ,,na
    poziomie,, bo ci juz dawno z firmy odeszli.
    Na przeczekanie przed znalezieniem ,,normalnej,, firmy moze byc
    pozdrawiam
    exit