PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla kazdego

  • 1. Data: 2004-04-03 16:07:35
    Temat: Praca dla kazdego
    Od: "Maciek Gajdek" <m...@o...pl>

    Chcesz zarobić lub dorobić w bardzo łatwy sposób ?-jeśli masz dostęp do
    Internetu to wystarczy na to poświęcić około 2 godz. czasu dziennie. Napisz do
    mnie e-maila z tytułem: PRACA&INTERNET ,a uzyskasz więcej informacji na ten
    temat. Mój mail to: m...@o...pl Odpowiedź gwarantowana. SPRAWDŻ I PRZEKONAJ
    SIĘ-TO NAPRAWDE DZIAŁA!

  • 2. Data: 2004-04-03 18:49:49
    Temat: Re: Praca dla kazdego
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) Maciek Gajdek w wiadomości <2...@n...onet.pl>
    napisał(a):

    > PRZEKONAJ SIĘ-TO NAPRAWDE DZIAŁA!
    Ty już się przekonałeś, że mój KF naprawdę dziła.... ooo właśnie w bym
    momencie. *PLONK*
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]

  • 3. Data: 2004-04-03 19:54:03
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Czy naprawdę nie można zaprzestać tego spamu??? Ostatnio jest jakiś wysyp -
    codziennie ktoś oferuje wspaniały program 21. Może by o tym podyskutować -
    czy to prawda, że inicjatorem programu 21 jest firma Amway ??

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-04-04 02:51:07
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > codziennie ktoś oferuje wspaniały program 21. Może by o tym podyskutować -
    > czy to prawda, że inicjatorem programu 21 jest firma Amway ??

    Niestety w mysl zasady "tonacy chwyta sie ...." Jest coraz wiecej ludzi bez
    pracy. UP organizuja na sile kursy komputerowe. Potrm wmawia sie ludziom ze
    w necie mozna wszystko. Wystarczy pogoglowac aby znalesc witryny pod "praca"
    gdzie pierduly typu zarobisz przed net wygladaja bardzo wiarygodnie
    -(( Wiekszosc ma swoj pierwszy raz zanim sie zorientuje. Gorzej jak miedzy
    uszami ma syf zamiast mozgu i nie poprzestaje na pierwszym razie. Sam
    zreszta widzisz ze pomimo afer Amwey chyba miewa sie chyba znakomicie.
    pozdrawiam
    Irek

  • 5. Data: 2004-04-04 14:51:06
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Internetu to wystarczy na to poświęcić około 2 godz. czasu dziennie.
    Napisz do

    kilka postów wyżej proponują zarobek za 1h dziennie, musisz chyba zmienić
    ofertę na bardziej atrakcyjną