PracaGrupypl.praca.dyskusjeStypendium dla bezrobotnych - kontynujacych nauke... › Re: Stypendium dla bezrobotnych - kontynujacych nauke...
    From: Marek Grobelski <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stypendium dla bezrobotnych - kontynujacych nauke...
    Date: Sat, 28 Aug 2004 11:48:48 +0200

    > Eeeee... wchodzimy na te same strony? ;-) Bo ja oprócz wysokości stypendium
    > i potwierdzenia fakty, że istnieje widzę jeszcze takie informacje:
    >
    > - bezrobotnemu zamieszkałemu w rejonie administracyjnym (gminie) uznanym za
    > zagrożony szczególnie wysokim bezrobociem strukturalnym [tutaj faktycznie
    > musiałbyś się dowiedzieć ile dokładnie wynosi ten wysoki poziom]
    [ciach]

    :oooo
    No to pieknie. Nie popisalem sie :/

    > Moim zdaniem to jednak trochę więcej z tych tekstów wynika ;-)
    No zdecydowanie wiecej. Pokusic sie mozna o stwierdzenie i wszystko jasne
    ;)

    > Ciężko? A temat wątku jakoś udało Ci się sformułować. Czyli nie tak do
    > końca nie wiedziałeś czego szukasz ;-)
    Hm... wyrazilem sie troche nieprecyzyjnie. Otoz siedzac na innych grupach
    widze, ze wiele osob kierowanych jest do archiwum i ja jako newbie na
    pl.p.d tez tam sie udalem, ale po wklepaniu 'bezrobotni, stypendium, nauka'
    nic nie znaleziono.

    > Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale tymi ostatnimi słowami nie za
    > dobrą reklamę sobie zrobiłeś. Nie wiem jak inni, ale mnie automatycznie
    > wychodzi coś takiego: "ktorym sie chce, bo mnie nie" :-)
    no mi tez sie chce... tylko, ze czasem potrzebuje pomocy :)

    --
    pozdr
    MG