PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej › Re: Studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej
    Date: Tue, 23 Aug 2005 16:05:47 +0200

    S napisał(a):
    > A cóż to takiego ta "enżynieryja oprogramowania"?
    > Wydaje mi sie, że to puste pojęcie.
    > Żeby umieć dobrze programować w języku C++ to czy naprawdę trzeba mieć
    > dyplomy politechniczne i 200 lat doświadczenia?
    > Czy nie wystarczy kilka lat hobbystycznych zmagań ze źródłami aplikacji
    > linuksowych?
    Inzynieria programowania to nie tylko umiejetnosc kodowania. To
    umiejetnosc pracy nad projektem informatycznym . A do tego juz zarowno
    doswiadczenie jak i wiedza ze studiow (tak, tak, czasem teoria sie
    przydaje) sa wskazane
    > Otóż mam wątpliwości czy akurat w *tej* dziedzinie doświadczenie to taka
    > najważniejsza rzecz... To nie medycyna ani prawo...
    Oj chyba masz zle watpliwosci. W kazdej dziedzinie doswiadczenie
    precentuje. Poza tym piszac sam, uczac sie jedynie na zrodlach
    sciaganych z netu, bez konsultacji z innymi, bardziej doswiadczonymi
    programistami, mozesz wyrobic w sobie zle nawyki, ktore pozniej beda Ci
    utrudnialy prace. A programowanie tak dla siebie a praca w firmie
    programistycznej to sa dwie rozne sprawy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl