PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
  • Data: 2006-06-05 19:34:45
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Dla mnie tak samo to co podałeś to też puste nazwy.

    A to dziwne, bo prace naukowe pochodzące z tych uczelni wytyczają
    kierunki badań na całym świecie, także w PL. Informatykę studiujesz i
    nie wiesz, z czego znane jest MIT i Stanford?

    > I poza tym kasa to jeszcze nie wszytko bo głównie tym nas przewyższa
    > zagranica.

    Gratuluję dobrego samopoczucia i tak potrzebnego w dzisiejszych czasach
    patriotyzmu, ale chyba nie masz racji, patrząc na udział Polaków w
    zespołach developerskich wiodących firm IT. O naszej, jakby nie patrzeć,
    niezbyt "odważnej" skłonności do innowacji nie wspominając. Naród z nas
    taki, jak wiele innych. Poza tym nikt nie inwestuje w "narody", ale w
    ludzi, a ich pochodzenie w przypadku zawodów specjalistycznych ma coraz
    bardziej marginalne znaczenie.

    pozdrawiam,
    --
    mgl