PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent praca na wakacje w Anglii? › Re: Student praca na wakacje w Anglii?
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Student praca na wakacje w Anglii?
    Date: Thu, 20 Jan 2005 23:36:11 +0100
    Sender: m...@o...pl@legnicka.streamcn.pl

    Uzytkownik "quirky" <q...@W...pl> napisal w wiadomosci
    news:3rbvok8j78nc$.9yxpjfadvhcs.dlg@40tude.net...

    > ale zalatwiales sobie bedac juz tam na miejscu czy z Polskie przez net ???
    > tez sie wybieram(zastanawiam sie pomiedzy GB a USA) i dlatego jestem
    > ciekawa Twoich doswiadczen
    Przez Necik . Za drugim razem jest duuzo latwiej bo masz doswiadczenie juz i
    jest sie czym pochwalic. Polcam UK, mozliwosc leglnej pracy i mozna powolac
    sie na prawo + niskie koszty podrozy tanimi liniami. Znajomy zalatwial w
    agencji w londynie. Jak znasz angielski dobrze to nie ma problemu z praca.
    Agencja niezla rzecz ale praca niestabilna/ zlecienia na budowie, / bardziej
    polecam hotele. W tym roku pewnie tez sie wybiore ale jeszcze nie wiem gdzie
    i do jakiego kraju. Niedlugo opublikuje stronke z poradami dla
    wyjezdzajacych do GB i moimi doswiadczeniami to zapraszam. Linka umieszcze
    na serwerze grup: PS pracy szukaj miedzy marcem a majem potem i przedtem
    malo odpowiedzi. Chodzi oczywiscie o okres wakacyjny. Jak mozesz zostac
    powyzej 3 miesiecy (napisz w CV) twoje sznase rosna o 200 % ). Reszta na
    stronce wraz z adresami jak i gdzie szukac. zApraszam wkrotce.

    pozdrawiam,

    MW