PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrona o pracodawcach › Re: Strona o pracodawcach
    From: "iso" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Strona o pracodawcach
    Date: Sat, 8 Jul 2006 18:52:09 +0200

    "Jacek" napisał w wiadomości news:e8lv5n$gqp$1@inews.gazeta.pl

    > Wlasnie siedzac sobie przed komputerem wpadla mi mysl do glowy o zrobieniu
    > strony poswieconej tylko i wylacznie opinia pracownikow o pracodawcach.
    > Chyba mialoby to zainteresowanie, ale nie jestem tego w stanie zrobic sam.
    > Moje pytanie jest nastepujace - czy moge liczyc na Wasze wspracie pod
    > wzgledem merytorycznym? Chodzi mi o jakies konkretne przykaldy z zycia, a
    > nie np.: firma XXX jest do du***.
    > Z pewnoscia wszyscy, ktorzy czytaja ta grupe, maja jakies doswiadczenia,
    > udane i nieudane.
> [...]

    Świetny pomysł!
    opinie o pracodawcach potrzebne są głównie w przypadku negatywnnych sygnałów
    mogą zawsze kogoś ustrzec przed nieprzyjemnościami,
    pozatym bedzie budowac to pewna świadomość o rynku pracy i realiach.
    Będzie to również lobbing na rzecz ludzkiego traktowania pracowników,
    dlatego pomysł nak najbardziej trafiony.

    chętnie wespre taka inicjatywę,

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl