PracaGrupypl.praca.dyskusjeStraz Miejska › Re: Straz Miejska
  • Data: 2003-07-17 09:05:42
    Temat: Re: Straz Miejska
    Od: amfora <a...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert <b...@o...pl> wrote:

    > Mam pytanie, czy wiecie konkretnie co to za cwiczenia: pompki, drazek,
    > jakies bieganie (100 metrow) czy pilka lekarska?

    Nie wiem, na ile to może odbiegać od sprawdzianów sprawnościowych
    w policji, ale tam jest wymieniony przez Ciebie zestaw + coś
    jeszcze (nie pamiętam dokładnie).
    Normy są ustalane wg wagi kandydata i są "dość" wyśrubowane. Mój
    znajomy (codziennie biega na długich dystansach) za pierwszym
    razem oblał. Potem, po miesiącu ostrych treningów na sali
    gimnastycznej mu się udało (w innym mieście).
    Podkreślam - tak jest przy rekrutacji do policji.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,