PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stowarzyszenia

  • 1. Data: 2002-12-27 16:00:29
    Temat: Stowarzyszenia
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Witam
    Niedawno koleżanka opowiadała mi że założyła stowarzyszenie. Ponoć z tego
    tytułu miała przestać być osobą bezrobotną i zgarnąć co nieco $$. Szczegół
    polegał na tym, że jej stowarzyszenie miało zajmować się jak pamiętam
    szerzeniem informacji o uni europejskiej i czymś tam dalej. Generalnie miała
    ona otworzyć kafejke na wsi i na ten cel planowała otrzymać kilka tysięcy
    bezzwrotnej pożyczki z kiejś tam fundacji. Plan niezły.
    Niestety nie mam z nią w chwili obecnej kontaktu i chciałem zapytać
    grupowiczów czy mają jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ??

    Pozdro i wszystkiego dobrego w nowym roku

    TK

  • 2. Data: 2002-12-28 07:48:21
    Temat: Re: Stowarzyszenia
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety nie mam z nią w chwili obecnej kontaktu i chciałem zapytać
    > grupowiczów czy mają jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ??

    Zobacz Dziennik Ustaw z 2001r nr.79 poz.855 Prawo o Stowarzyszeniach.
    W świetle tej ustawy to co piszesz wyżej jest bzdurą w zakresie dotyczacym
    koleżanki.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-12-28 13:02:43
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Hmmmm. Tak. Jest wielce mozliwe ze ktos mi naopowiadal bzdur (a ja je tylko
    powtarzam).

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:aujl3o$80e$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-12-28 20:00:38
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

> [...]
    > Niestety nie mam z nią w chwili obecnej kontaktu i chciałem zapytać
    > grupowiczów czy mają jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ??

    w Wojewodzkich Urzedach Pracy oferuja poprowadzenie hmmm... "punktu
    doradczo- uslugowego"? Praca na wsi, czlowiek tam pracujacy ma byc ludziem
    orkiestra, tzn pomoc petentom napisac pismo, obslugiwac ksero, wypelniac
    chetnym deklaracje podatkowe, akurat o UE nic nie wspominali ale mozliwe ze
    chodzi o jedno i to samo. wyposazenie takiego punktu zalatwia "gora", mozna
    probowac dogadac sie z wojtem by wzial na siebie np. koszty wynajmu lokalu
    czy rachunek za telefon. Co do bezzwrotnej pozyczki: dostaje sie iles tam
    tysiecy zlotych na pierwszy rok dzialalnosci (za pierwszy miesiac 2000 zl,
    potem malejaco az do 0 zl) i delikwent z zalozenia ma sie utrzymac sam.
    Dzialalnosc gospodarcza wymagana, oczywiscie.
    Ciemno widze to utrzymanie sie z uslug swiadczonych okolicznej ludnosci.

    Asia