PracaGrupypl.praca.dyskusjeStopa bezrobocia tylko około 18% ?? › Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
  • Data: 2002-12-13 10:05:49
    Temat: Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:atc88h$ivu$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiedzmy tak: walbrzych 28% - wroclaw 10%
    > Jaka srednia?
    > No wlasnie te 18-19%. I wszystko gra.
    >
    > Tylko, jak mowi moja mama, czy jak jedna noge wlozy sie do miski z goraca
    > woda, a druga do miski z zimna woda, to ta srednia temperatura bedzie
    miala
    > jakies znaczenie? Czy wszystko bedzie ok? :-)
    >
    > Paweł,
    >
    > Otóż powiem wam jak sprawić żeby stopa bezrobocia spadła do 11-14%.
    Wystarczy sztucznie zmniejszyc bezrobocie co od dawna praktykowane jest w
    naszym kraju. Sama zreszta przykładałam do tego rękę podczas pracy w
    słuzbach zatrudnienia. Wystarczy że pewnego dnia jest hasło żeby masowo
    wykreslac ludzi z rejestru bezrobotnych za byle co. Wystarczy że spóźnia się
    ze zgłoszeniem, czy tez nie zgodzą się na podjęcie pracy która im nie
    odpowiada. Zwykle za to Urzad Pracy nei wykresla z rejestru (tym samym
    pozbawiając ubezpieczenia zdrowonego) ale podczas takich akcji nei ma
    skrupułów, jak wykonanie rozkazu. Dlatego nie ma żadnego rpblemu żeby
    oficjalne bezrobocie sięgnęło pewnego dnia ni stąd ni zowąd 10% i nasi
    ministrowie znów będa mieli argument. Państwo prawa proszę państwa.

    pozdrawiam
    Ania