PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz w banku - co wybrac?

  • 1. Data: 2003-02-20 16:06:30
    Temat: Staz w banku - co wybrac?
    Od: "Kret" <o...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wlasnie zostalem postawiony przed wyborem miejsca, gdzie odbede swoj
    pierwszy staz. Chodzi o sektor bankowy - mam do wyboru Bank Slaski i
    Gornoslaski Bank Gospodarczy (jestem ze slaska) ,oraz perspektywe zalapania
    sie na etat (tzn na razie tak mi dano w obu bankach do zrozumienia).
    Chcialbym podjac ta decyzje wysluchawszy najpierw ludzi bardziej
    doswiadczonych. Zdaje sobie sprawe z tego ze w bankach ostatnio raczej sie
    ludzi zwalnia - nie przyjmuje, dlatego chcialbym sie was poradzic - moze juz
    ktos ma jakies doswiadczenia z ww. bankami. Pomijajac moja efektywnosc w
    trakcie stazu, jak jeszcze moglbym sobie pomoc aby dostac etat? Ktory bank
    daje wieksza na to nadzieje? Z gory dzieki za wszelkie sugestie!

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-20 17:23:57
    Temat: Odp: Staz w banku - co wybrac?
    Od: "martin" <l...@o...pl>

    >masz rację że się zwalnia , vide
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=13628

  • 3. Data: 2003-02-20 17:47:59
    Temat: Re: Staz w banku - co wybrac?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kret" <o...@p...onet.pl> wrote in news:b32uob$cth$1@news.onet.pl:

    > Pomijajac moja efektywnosc w trakcie stazu, jak jeszcze
    > moglbym sobie pomoc aby dostac etat? Ktory bank daje wieksza na to
    > nadzieje? Z gory dzieki za wszelkie sugestie!

    Na to nie ma reguly i nikt nie udzieli Ci wlasciwej odpowiedzi na to pytanie.
    Na Twoim miejscu wybralbym ING Bank Slaki, jako bez porownania wiekszy i ciekawszy
    produktowo. Wszystko zalezy od tego do jakiego departamentu zamierzasz tafic i w
    czym sie chcesz specjalizowac.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-02-20 19:23:15
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Również poleciłabym ING Śląski, większa gama produktów, wiecej można sie
    nauczyc, a po stażu moze łatwiej będzie znaleść prace.

    Baśka

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 5. Data: 2003-02-20 21:18:06
    Od: y...@p...onet.pl

    ING Śląski jest molochem. Duża konkurencja i cieżko się wybić. Jak będą mieli
    to i tak Cibie wyleją. A nowe produkty w mniejszym banku sam wprowadzisz na
    kierowniczym stanowisku. Z drugiej strony duzi kupuja małych i niewiadomo jak
    będzie. Konsolidacje są przyszłością. I będą wszędzie redukcje.

  • 6. Data: 2003-02-20 23:06:21
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Kret napisał:

> [...]
    > pierwszy staz. Chodzi o sektor bankowy - mam do wyboru Bank Slaski i
    > Gornoslaski Bank Gospodarczy (jestem ze slaska)

    Polecam http://www.bankier.pl w sprawie GBG = bank idzie na sprzedaz,
    komu i kiedy - jeszcze za bardzo nie wiadomo, ale pogloski i komunikaty
    sa. W przelozeniu na nasze - bedzie trzesienie - w zaleznosci od tego,
    czy zalapiesz sie do oddzialu, czy centrali, i czy bank kupujacy bedzie
    mial w okolicy wlasne oddzialy - poznasz swoje szanse na przyszlosc.

    Dodatkowo - GBG ma chyba dobre wyniki, BS - nie wiem - patrz na bankiera
    - to tez przeklada sie na jakos pracy i checi Banku do
    "restrukturyzacji" zatrudnienia.

    "Zagrozeniem" dla GBG jest podleganie BPH, ale to juz inna bajka ;).

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-22 14:28:23
    Od: "Kret" <o...@p...onet.pl>

    Serdecznie dziekuje za odzew i cenne informacje! Potwierdziliscie moje
    obawy, ze pakuje sie w zatloczona strefe :) Nic to, moze i tak wyjde na
    swoje. Jesli nie - przynajmniej zdobede jakies doswiadczenia...
    pozdrawiam i zycze powodzenia w realizacji swoich celow!
    Jarek