PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA

  • 1. Data: 2003-02-20 14:33:39
    Temat: Praca w USA
    Od: "Dominika" <d...@w...ps.pl>

    Czesc!
    Potrzebuje porady dotyczacej wyjazdu do pracy w USA na wakacje od osoby,
    która sie w tym orientuje.Kompletnie nie wiem, z którego programu wyjazdu
    skorzystac zeby nie trafic na jakiegos bubla!W podziece moge udzielic rad co
    do wyjazdu do Anglii. Dzieki!

  • 2. Data: 2003-02-20 19:37:52
    Temat: Re: Praca w USA
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Dominika" <d...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystac zeby nie trafic na jakiegos bubla!W podziece moge udzielic rad

    zobacz na:
    alt.pl.usa
    lub
    alt.pl.emigracja

    pozdr Gregori

  • 3. Data: 2003-02-20 19:51:18
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > skorzystac zeby nie trafic na jakiegos bubla!W podziece moge udzielic rad co

    W tym roku chyba już za późno na załatwianie papierów. moja koleżanka była w
    zeszłym roku z www.taniewyjazdy.pl i wróciła cała i zdrowa, ale dużo nie
    zarobiła, bo przez pierwsze 2 tygodnie nie mieli pracy (ale to z winy
    Amerykanów, nie firmy). Ja jadę w tym roku z SAS (www.studentadventure.pl) Tam
    jest fajniejsza praca, bo w kasynach, a zarobki zaczynaja się od 7,5 $/h. Mam
    znajomą która z nimi wyjechała i była zadowolona. pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-20 20:11:48
    Od: "patek77" <p...@g...pl>

    Zajrzyjcie na strone www.bazarynka.com
    Są tam oferty pracy.

  • 5. Data: 2003-02-21 19:47:55
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > (www.studentadventure.pl) Tam jest fajniejsza praca, bo w kasynach, a
    > zarobki zaczynaja się od 7,5 $/h. Mam znajomą która z nimi wyjechała i
    > była zadowolona. pozdrawiam

    Hehe... a gdzies w tv podali, ze w NY 8$/h dostaja bazrobotni za
    odsniezanie chodnikow.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 6. Data: 2003-02-21 20:44:27
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Nina M. Miller! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > tylko ilez to razy w roku w NYC trzeba odsniezac chodniki i jaka tam
    > jest konkurencja?

    Nie no, jasne. To mialo zabrzmiec ironicznie ;).

  • 7. Data: 2003-02-21 21:02:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> writes:

> [...]
    > odsniezanie chodnikow.

    tylko ilez to razy w roku w NYC trzeba odsniezac chodniki i jaka tam

    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/

  • 8. Data: 2003-02-22 19:55:30
    Od: a...@o...pl

    > Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Hehe... a gdzies w tv podali, ze w NY 8$/h dostaja bazrobotni za
> [...]

    To jest 7,5 $/h +napiwki, wiec nie jest źle. zarób w Polsce tyle jako kelnerka.
    a w Polsce bezrobotni nie zarabiają 32 zł/h odśnieżania, więc nie będę
    marudzić. Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-02-23 21:30:24
    Od: "Dominika" <d...@w...ps.pl>

    dzieki wszystkim za informacje!Ja jednak nie nadazam sama za soba i teraz
    przyszlo mina mysl zeby zrobic cos z glowa i pojechac na praktyki!jesli
    wiecie cos na temat firm pomagajacych w zalatwianiu praktyk za granica to
    prosze napiszcie bo nie ma jak informacje od kogos kto przeszedl trudna
    droge zalatwiania praktyk za granica.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-02-24 08:44:35
    Od: niedzwiedz <m...@l...com>

    On Sun, 23 Feb 2003 22:30:24 +0100, "Dominika" <d...@w...ps.pl>
    wrote:

> [...]
    >wiecie cos na temat firm pomagajacych w zalatwianiu praktyk za granica to
    >prosze napiszcie bo nie ma jak informacje od kogos kto przeszedl trudna

    hey - ja bylem na takich praktykach (internship USA) od lipca 2001 do
    pazdziernika 2002... wszystko poprzez firme USIT Campus - formalnosci
    wcale nie tak duzo - podstawa to miec pracodawce - reszta to male
    pifko... jak masz jakies konkretne pytania, to wal...