PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaz a Urzad_Pracy › Re: Staz a Urzad Pracy
    From: gromax <g...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Staz a Urzad Pracy
    Date: Thu, 22 Sep 2005 18:14:45 +0200

    dEG wrote:

    > Nie wiem ;) Tak tylko pytam aby miec pewnosc. Czy od "zarobionych" 100-200
    > zlotych bede musial odprowadzic podatek? Czy jakiejkolwiek innej
    > instytucji musze zglaszac rozpoczecie stazu [skarbowka?]?

    podatek płaci sie od każdej sumy, która została gdzieś zaksięgowana jako
    twój przychód.
    Osoba prywatna (czyli nie firma) dostaje od pracodawcy na koniec roku
    druczek który nazywa się PIT na którego podstawie wypełnia pit roczny i się
    rozlicza z fiskusem.
    ale w twoim przypadku pracodawca najprawdopodobniej bedzie wolał przejść nad
    tą kwotą bez ksiegowości.
    --
    _to tylko moje zdanie_ (gro)_