PracaGrupypl.praca.dyskusjeStart w księgowości › Re: Start w księgowości
    From: klaudia <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Start w księgowości
    Date: Thu, 22 Jan 2004 21:14:37 +0100

    Użytkownik Joanna napisał:
    > Wszędzie wymagane jest
    > doświadczenie, którego nie mam, czy kurs w Stowarzyszeniu Księgowych -
    > Samodzielny Księgowy - Bilansista mógłby pomóc? Kurs jest b. drogi
    > (2340 zł.), trwa 8 m-cy.

    ten kurs jest dobry dla osob ktore nie maja zbyt duzego doswiadcenia w
    ksiegowosci. lepszy, moim zdaniem, jest jednak kurs dla glownych
    ksiegowych.
    jesli chodzi o samo Stowarzyszenie, to w ogole warto sie do niego
    zapisac i chodzic na proponowane przez nich zajecia (w lublinie swojego
    czasu byly: ksiegowosc spolek prawa handlowego lub rozliczanie
    dzialalnosci gospodarczej). oprocz tego Stowarzyszenie ma wlasne biuro
    pracy, gdzie wiele firm wlasnie tam sklada oferty jezeli poszukuja kogos
    do ksiegowosci (ja tak znalazlam wlasnie prace, a i pozniej mialam ze
    Stowarzyszenia kilka ofert pracy w ksiegowosci - fakt ze jednak mam juz
    praktyke)

    ---
    pozdrawiam
    klaudia