PracaGrupypl.praca.dyskusjeStanowisko kierow. a ewidencja godzin - pomocy! › Re: Stanowisko kierow. a ewidencja godzin - pomocy!
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stanowisko kierow. a ewidencja godzin - pomocy!
    Date: Sun, 30 Nov 2003 22:49:22 +0100

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a345ab1b3880db7989783@news.tpi.pl...
    > Mam powazny problem:
    > 1. Czy osobie na stanowisku kierowniczym w zadnym przypadku nie
    > przysluguja nadgodziny? Co z praca w soboty, swieta, itd.?

    Jako platne raczej nie.

    > 2. Zalozmy ze nadgodziny nie przysluguja. W zwiazku z tym, czy pracodawca
    > musi prowadzic ewidencje tych nadgodzin?
    Czas pracy pracownika powinien byc ewidencjonowany. Chociazby z przyczyn
    BHP, jesli ktos bedzie mial wypadek w pracy, albo w drodze z pracy.
    Natomiast, jesli jak wspominales sa to stanowiska kierownicze, to nie ma
    koniecznosci wyliczania osobno, co bylo nadgodzinami. Przynajmniej z czyms
    takim sie nie spotkalem.

    > Pisze tu o sytuacji zwyklego etatu, ale jest to stanowisko kierownicze.

    W angazu masz wpisane "kierownik"?
    Znane zagadnienie. znam przypadki, gdzie wiekszosc pracownikow fizycznych
    poprzerzucano na stanowiska "kierownicze" i dopiero przy wyplacie chlopaki
    sei polapali, ile ich kosztuje ladny tytul "kierownik lewej lady w prawym
    sektorze"; polaczony z jednym podwladnym ).
    > Dziekuje za pomoc.
    Nie trac nadzieji, ja pisze z doswiadczenia, moze ktoryc z grupowych
    kadrowcow bedzie mal dla ciebie jakas porade bardziej szczegolowa.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##