PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaly pobyt w UK, zalozenie firmy w PL › Re: Staly pobyt w UK, zalozenie firmy w PL
    From: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Staly pobyt w UK, zalozenie firmy w PL
    Date: Fri, 28 Jan 2011 12:55:31 +0100

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ihrp3n$rpu$1@news.onet.pl...

    > Wybij to sobie z głowy dla własnego dobra.
    >
    > mi

    W tym roblem, ze pomysl sam w sobie nie jest dla mojego dobra a dla
    ulatwienia dla przyszlych klientow. To nie problem zalozyc firme w UK i po
    prostu wysylac faktury do PL. Kwestia jest taka, ze nastawiam sie na obsluge
    malych firm i moge sobie wyobrazic, ze bedzie to nieco zniechecajace dla
    nich. Stad to pytanie. ale Mozliwe, ze w konsekwencji na tym stanie ......
    Jesli jednak ktos wie jak to zrobic z korzyscia dla wszystkich, prosze o
    informacje. Przeszukiwalem troche dyskusji na forach, ale zasadniczo ciezko
    cos jednoznacznego wywnioskowac ....

    Adam