PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedaż powierzchni reklamowych - praktycznie

  • 1. Data: 2004-02-25 14:20:23
    Temat: Sprzedaż powierzchni reklamowych - praktycznie
    Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, na czym polega tego typu sprzedaż? Teoretycznie
    mogę sobie to wyobrazić, ale jak to wygląda od strony praktycznej? I ile w
    taki sposób można zarobić. Dodam, że chciałbym pracować (pisać!) w jakiejś
    dobrej redakcji, ale bez znajomości chyba nie da rady, więc może da się tam
    wślizgnąć od tej strony? Czy to ma jakiś sens, ta okrężna droga? Dzięki za
    info.

  • 2. Data: 2004-02-26 05:56:25
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Sprzeda? powierzchni reklamowych polega na na wyszukaniu klientow,
    przedstawieniu im oferty i namowienie jak najwiekszej ilosci do
    wykupienia czy to calej strony, czy pol, 1/4 itd...Uzgadniasz z klientem
    czy ma to byc w formie reklamy i kto ja przygotuje, czy w formie
    artykulu sponsorowanego, kto robi zdjecia itd...
    Podpisujesz umowe i to wlasciwe wszytko
    Pozdrawiam
    Ania