PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpostrzeżnenia z rekrutacji :( › Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    Date: Thu, 20 Jan 2005 07:45:25 GMT

    I bardzo dobrze, że się tak a nie inaczej zachowałeś! Trzeba sie cenić. Mam
    nadzieje że w końcu znalazłeś dobrą pracę u normalnego pracodawcy.
    Ja pamiętam jedną bardzo dziwną rozmowę:
    Byliśmy w grupie 12 osobowej (to był już II etap), i dostawaliśmy różne,
    debilne zadania. Np. zachęcić pozostałą część grupy do szydełkowania, czy
    zjeżdzania po poręczach. Dodam, że wszyscy bez wyjątku się zbłaźnili, gdyż
    pytaia raz ze były idiotyczna, dwa żenujące. Ludzie niby starali się coś
    pokazać że potrafią być "wyjątkowi" i np. jedna pani zaczeła tańczyć na
    stole (ona się podobno dostała) - ale wybaczcie - potrafię się doskonale
    bawić, potrafię zaskakiwać i wejść nawet na stół ale w towarzystwie w pubie
    czy generalnie tow. dobrych znajomych, a nie na jak by się wydawało na
    poważnej rozwmowie z poważnymi ludzmi. Niestety nie byłam w stanie przed ew.
    przyszłym pracodawcą i zupełnie dla mnie obcymi ludźmi wejść na stół i
    doskonale się przy tym bawić. Jedyne na co miałam ochotę, to śmiać się z
    tych ludzi a szczególnie z pary przeprowadzającej tą rekrutacje. Wyszłam z
    politowanie. Absolutnie nie dla siebie, a dla tej firmy. (dodam duża, znana
    marka).