PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposob wypowiedzenia umowy o prace › Re: Sposob wypowiedzenia umowy o prace
    From: "Dexahs" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sposob wypowiedzenia umowy o prace
    Date: Mon, 7 Jul 2003 15:37:33 +0200

    > zgadzam sie z wami ze patrzac na to od strony pracodawcy to nie jest
    > wporzadku, moze nie wszystkie firmy sa takie jak ta w ktorej pracuje , ale
    > tam nie szanuje sie pracownika, codziennie ludzie przychodza i odchodza ,
    > zatrudniaja ponad 1000 osob i wcale nie sa tacy biedni ze dluga beda
    szukac
    > nowej osoby, a tak prawde mowiac pytacie czy chcialabym zeby pracodawca
    tez
    > miał takie prawo zwolnic mnie odrazu?

    U mnie to wyglądało tak że od momentu wypowiedzenia jesteś już free,
    tzn. dostajesz 30go czerwca wypowiedzenie i przysługuje Ci dwu tygodniowy
    okres. Na tymże wypowiedzeniu masz datę nap 19 lipca, ale bez obowiązku
    pracy.
    Myslę że to najbardziej cywilizowane rozwiązanie (pomijając totalny brak
    jakichkolwiek
    humanistycznych zachowań ze strony pracodawców) W w/w wypadku to akurat
    ja otrzymałem a nie zaniosłem wypowiedzenie ale uważam że bez względu na to
    kto wypowiada nie powinno być obowięzku pracy po. Różne są przyczyny takich
    sytuacji
    i uważam że praca po wypowiedzeniu w 90% przypadków jest absurdem.

    pozdr
    Dexahs