PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposob wypowiedzenia umowy o prace › Re: Sposob wypowiedzenia umowy o prace
    From: "Andżelika" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sposob wypowiedzenia umowy o prace
    Date: Sun, 6 Jul 2003 10:56:59 +0200

    zgadzam sie z wami ze patrzac na to od strony pracodawcy to nie jest
    wporzadku, moze nie wszystkie firmy sa takie jak ta w ktorej pracuje , ale
    tam nie szanuje sie pracownika, codziennie ludzie przychodza i odchodza ,
    zatrudniaja ponad 1000 osob i wcale nie sa tacy biedni ze dluga beda szukac
    nowej osoby, a tak prawde mowiac pytacie czy chcialabym zeby pracodawca tez
    miał takie prawo zwolnic mnie odrazu? on ma takie prawo bo im wszystko wolno
    zawsze cos znajda chociazby za nie przestrzeganie regulaminu firmy, bywały
    juz takie sytuacje ze ludzie wylatywali i nawet nie wiedzieli za co , prawda
    jest taka ze robia co chca a jak ktos probuje sie domagac swojego to mu
    tlumacza zeby dal sobie spokoj bo maja takich prawnikow ze i tak nie wygra,
    dlatego mnie to tak boli ze nie moge noralnie bezbolesnie z tamtad odejsc,
    rozwiaza ze mna umowe tak jak im to bedzie wygodne