PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpedytor. Czym sie zajmuje? › Re: Spedytor. Czym sie zajmuje?
  • From: "Joanna" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spedytor. Czym sie zajmuje?
    Date: Tue, 21 Sep 2004 21:41:59 +0200

    > Witam,
    > Zaproszono mnie na rozmowe na stanowiko spedytora krajowego - duża
    > miedzynarodowa firma. Nie wymagano doświadczenia na tym stanowisku.
    > Wszystkie zaś wymagane cechy i umiejetności chyba posiadam (albo dobrze to
    > ujełam w liscie motywacyjnym) no i szykuję sie na rozmowe :-)
    >
    > Tylko, że nie mam pojecia jak wyglada taka praca :-/
    >
    > Czym się zajmuje spedytor?
    > Jak wyglada jego dzień pracy?
    > Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.
    >
    > Z góry dziekuje za odpowiedź :-D
    > Pozdrowionka
> [...]

    Witam,

    (z ogłoszenia w internecie) - dot. spedytora krajowego
    np.
    Obowiązki:
    . organizacja obsługi spedycji krajowej,
    . kompetentna obsługa klienta i umiejętna współpraca z przewoźnikami,
    . merytoryczna kontrola nad dokumentacją spedycyjną,
    . zapewnienie ilości i efektywności przewozów poprzez pozyskiwanie ładunków
    i przewoźników,
    . skuteczna współpraca z pracownikami firmy w całej Polsce,
    . sporządzanie ofert handlowych,
    . współpraca z siłami sprzedaży w firmie

    lub

    Zadania: - praca w systemie zmianowym, - bieżąca obsługa klientów, -
    wprowadzanie danych o przesyłkach do systemu komputerowego, - kontrola
    prawidłowości oznakowania przesyłek i nadzór nad ich terminowym
    dostarczaniem, - zarządzanie pracą kurierów.

    pozdr.
    Joanna