1. Data: 2004-09-21 18:22:25
Temat:Spedytor. Czym sie zajmuje?
Od:"Uśmieszek" <3...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zaproszono mnie na rozmowe na stanowiko spedytora krajowego - duża
miedzynarodowa firma. Nie wymagano doświadczenia na tym stanowisku.
Wszystkie zaś wymagane cechy i umiejetności chyba posiadam (albo dobrze to
ujełam w liscie motywacyjnym) no i szykuję sie na rozmowe :-)

Tylko, że nie mam pojecia jak wyglada taka praca :-/

Czym się zajmuje spedytor?
Jak wyglada jego dzień pracy?
Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

Z góry dziekuje za odpowiedź :-D
Pozdrowionka
Anka

2. Data: 2004-09-21 19:41:59
Temat:Re: Spedytor. Czym sie zajmuje?
Od:"Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czym się zajmuje spedytor?
> Jak wyglada jego dzień pracy?
> Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

Witam,

(z ogłoszenia w internecie) - dot. spedytora krajowego
np.
Obowiązki:
. organizacja obsługi spedycji krajowej,
. kompetentna obsługa klienta i umiejętna współpraca z przewoźnikami,
. merytoryczna kontrola nad dokumentacją spedycyjną,
. zapewnienie ilości i efektywności przewozów poprzez pozyskiwanie ładunków
i przewoźników,
. skuteczna współpraca z pracownikami firmy w całej Polsce,
. sporządzanie ofert handlowych,
. współpraca z siłami sprzedaży w firmie

lub

Zadania: - praca w systemie zmianowym, - bieżąca obsługa klientów, -
wprowadzanie danych o przesyłkach do systemu komputerowego, - kontrola
prawidłowości oznakowania przesyłek i nadzór nad ich terminowym
dostarczaniem, - zarządzanie pracą kurierów.

pozdr.
Joanna

3. Data: 2004-09-21 21:25:24
Od:"Drag" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uśmieszek <3...@g...pl> wrote:

> Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

--
Pozdr...Drag
"- You are number six.

4. Data: 2004-09-22 04:08:36
Od:"Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
> pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

To masz bardzo nieadekwatny podrecznik do przedmiotu.
Wojtek

5. Data: 2004-09-22 06:54:14
Od:"Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kontrola
> prawidłowości oznakowania przesyłek i nadzór nad ich terminowym
> dostarczaniem, - zarządzanie pracą kurierów.

To cos jak dyspozytor wyglada.

6. Data: 2004-09-22 16:31:16
Od:"AdamF" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
> pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

źle pamiętasz, faktycznie spedytor to nie zawsze również przewoźnik i vice
versa
a prawnie wobec konkretnych transportów to już tylko -albo przewoźnik -albo
spedytor

A.

7. Data: 2004-09-23 21:11:48
Temat:Odp: Spedytor. Czym sie zajmuje?
Od:"TJ" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> . zapewnienie ilości i efektywności przewozów poprzez pozyskiwanie
ładunków
> i przewoźników,

> . skuteczna współpraca z pracownikami firmy w całej Polsce,

z tego co słyszałem od znajomego pracującego w takiej firmie właśnie 2
powyższe są czasami trudne i stresujące. Trzeba wziąć pod uwagę że się jest
w pracy (czytaj: na smyczy) non stop.

TOm