PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spedytor. Czym sie zajmuje?

  • 1. Data: 2004-09-21 18:22:25
    Temat: Spedytor. Czym sie zajmuje?
    Od: "Uśmieszek" <3...@g...pl>

    Witam,
    Zaproszono mnie na rozmowe na stanowiko spedytora krajowego - duża
    miedzynarodowa firma. Nie wymagano doświadczenia na tym stanowisku.
    Wszystkie zaś wymagane cechy i umiejetności chyba posiadam (albo dobrze to
    ujełam w liscie motywacyjnym) no i szykuję sie na rozmowe :-)

    Tylko, że nie mam pojecia jak wyglada taka praca :-/

    Czym się zajmuje spedytor?
    Jak wyglada jego dzień pracy?
    Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

    Z góry dziekuje za odpowiedź :-D
    Pozdrowionka
    Anka

  • 2. Data: 2004-09-21 19:41:59
    Temat: Re: Spedytor. Czym sie zajmuje?
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czym się zajmuje spedytor?
    > Jak wyglada jego dzień pracy?
    > Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

    Witam,

    (z ogłoszenia w internecie) - dot. spedytora krajowego
    np.
    Obowiązki:
    . organizacja obsługi spedycji krajowej,
    . kompetentna obsługa klienta i umiejętna współpraca z przewoźnikami,
    . merytoryczna kontrola nad dokumentacją spedycyjną,
    . zapewnienie ilości i efektywności przewozów poprzez pozyskiwanie ładunków
    i przewoźników,
    . skuteczna współpraca z pracownikami firmy w całej Polsce,
    . sporządzanie ofert handlowych,
    . współpraca z siłami sprzedaży w firmie

    lub

    Zadania: - praca w systemie zmianowym, - bieżąca obsługa klientów, -
    wprowadzanie danych o przesyłkach do systemu komputerowego, - kontrola
    prawidłowości oznakowania przesyłek i nadzór nad ich terminowym
    dostarczaniem, - zarządzanie pracą kurierów.

    pozdr.
    Joanna

  • 3. Data: 2004-09-21 21:25:24
    Od: "Drag" <d...@2...pl>

    Uśmieszek <3...@g...pl> wrote:

    > Może ktoś wie? Poprosze o pare słow na ten temat.

    jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
    pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

    --
    Pozdr...Drag
    "- You are number six.

  • 4. Data: 2004-09-22 04:08:36
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
    > pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

    To masz bardzo nieadekwatny podrecznik do przedmiotu.
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-09-22 06:54:14
    Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com>

> [...]
    kontrola
    > prawidłowości oznakowania przesyłek i nadzór nad ich terminowym
    > dostarczaniem, - zarządzanie pracą kurierów.

    To cos jak dyspozytor wyglada.

  • 6. Data: 2004-09-22 16:31:16
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > jak by to ująć jednym słowem to będzie to "przewoźnik" mniej więcej tyle
    > pamietam na ten temat z przedmiotu o nazwie prawo cywilne ;)

    źle pamiętasz, faktycznie spedytor to nie zawsze również przewoźnik i vice
    versa
    a prawnie wobec konkretnych transportów to już tylko -albo przewoźnik -albo
    spedytor

    A.

  • 7. Data: 2004-09-23 21:11:48
    Temat: Odp: Spedytor. Czym sie zajmuje?
    Od: "TJ" <f...@p...onet.pl>

    > . zapewnienie ilości i efektywności przewozów poprzez pozyskiwanie
    ładunków
    > i przewoźników,

    > . skuteczna współpraca z pracownikami firmy w całej Polsce,

    z tego co słyszałem od znajomego pracującego w takiej firmie właśnie 2
    powyższe są czasami trudne i stresujące. Trzeba wziąć pod uwagę że się jest
    w pracy (czytaj: na smyczy) non stop.

    TOm