PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłuzbowa komóra › Re: Słuzbowa komóra
    From: b...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Słuzbowa komóra
    Date: 5 Feb 2002 18:35:04 +0100

    : Weź pod uwagę następujące fakty:
    : 1. Firma kupiła komórkę i ma na to fakturę

    Ale nie ma nic na potwierdzenie faktu, ze to akurat ja z tej komórki
    korzystałem, ze ją otrzymałem i pokwitowałem odbiór.

    : 2. Z tej komórki prowadziłeś rozmowy - są bilingi i faktury.

    : Pokaż mi jakikolwiek sąd, który nie uwierzy firmie, że dysponowałeś ich
    : komórką.
    Taki sąd który opiera sie na dokumentach, a nie na tezach i wyobrazeniach
    pani prezes.

    : Oddaj
    : komórkę, weź pokwitowanie,
    Komórke oddam, bo w nowej pracy dostane nową i ta mi do niczego nie
    potrzebna.

    : zapłać za rozmowy, które ponad wszelką wątpliwość
    : były prywatne. Ale żeby było jasne: sam fakt, że dzwoniłeś do swojego domu
    : nie oznacza, iż dzwoniłeś prywatnie - bo przecież informowałeś np. żonę,
    :że
    : wrócisz później, lub ona podawała ci jakieś informacje niezbędne w pracy.

    Własnie, co to znaczy: "ponad wszelką wątpliwość"? Wg mnie nie ma czegos
    takiego. Wszystko da sie uzasadnic, czytaj: odwrócic kota ogonem.

    : Jednak jeżeli są rozmowy, których w żaden sposób nie uda się uzasadnić
    : służbowo, to zapłać i nie handrycz się.

    Ani mysle.2800 plus VAT nie zapłące. Jak wyskoczą z tym, to zażądam wypłaty
    nadgodzin.

    pzdr
    Bartek