PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkuteczne doręczenie wypowiedzenia ze strony pracownika › Re: Skuteczne doręczenie wypowiedzenia ze strony pracownika
  • Data: 2011-11-24 10:38:48
    Temat: Re: Skuteczne doręczenie wypowiedzenia ze strony pracownika
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 11:02, Samotnik pisze:

    > Przyjść z wiarygodnym świadkiem i położyć szefowi, w jego obecności,
    > wypowiedzenie (koniecznie na piśmie) na biurku.
    >
    > Liczy się moment, w którym odbiorca pisma mógł się z nim zapoznać,
    > nawet jeśli tego nie zrobił, ale zrobić mógł.
    >
    > Art. 30 kodeksu pracy w powiązaniu z art. 61 KC.

    No tutaj nie mogę mieć gwarancji, że zastanę prezesa. Więc jedyna opcja
    to: wysłać listem priorytetem za potwierdzeniem odbioru.

    Co w przypadku gdy nie ma sekretarki w tym dniu, czy zwykły pracownik
    może podpisać takie coś co poczta przyniesie? (W firmie nie ma
    oficjalnie osoby ustalonej oprócz sekretarki, a często sekretarki nie ma
    i odbiera po prostu osoba która jest w biurze.) Czy takie coś jest
    oznaczane jako skuteczne doręczenie?

    Co w przypadku jak prezesa nie będzie tego ostatniego dnia? Oczywiście
    pismo napiszę zaadresowane do firmy (Spółka).

    Bardzo bym prosił o informacje jak to jest. Bo trochę zaczynam się tym
    stresować ;).

    Pozdrawiam
    DFpawel