PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkrócony okres wypowiedzenia › Re: Skrócony okres wypowiedzenia
  • Data: 2002-08-29 20:13:19
    Temat: Re: Skrócony okres wypowiedzenia
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli podpada to pod ustawę Ustawa o szczególnych zasadach
    > rozwiązywania umów o pracę..., czyli należy Ci się wynagrodzenie za
    > najbliższy miesiąc, odszkodowanie, za następne dwa i odprawa za min
    > następny miesiąc (jeżeli _ogółem_ przepracowałeś mniej niż 10 lat,
    > jeżeli do 20 to 2x pensja a jeżeli >20 to 3x).
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    Mam jeszcze jedno pytanie, nie mogłem go zadać wcześniej bo miałem kłopoty z
    komputerem. W zakładzie przyznają że wypłacą za wrzesień, październik i
    listopad ale nie chcą wypłacić odprawy (przepracowałem mniej niż 10lat więc
    zgodnie z tym co napisałeś należy się za jeden miesiąc. Na co się powołać
    (jakieś rozporządzenie) aby ich przekonać do tego, nie chcę od razu straszyć
    PIPem.
    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    Klaudiusz