PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkładniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń mikroprocesorowych › Re: Składniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń mikroprocesorowych
    From: "max.w" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Składniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń
    mikroprocesorowych
    Date: Mon, 07 Aug 2006 10:40:44 +0200

    > Jasne ze spadnie. On szuka robotnika najemnego a nie wspólnika. Tomek

    Ale teraz jest moda na wypłacanie kasy górnikom z zysków kopalni, poza
    tym poniżej jest wiadomość "Jak to jest z premiami w dużych...? ", post
    z 2006-08-05 18-27, w którym mowa o takim kształcie premii o jakim
    napisałem, więc to nie jest taki niespotykany temat.
    Konstruktor robiący tak jak ja całość(!) projektu a nie tylko
    elektronikę i program mógłby się domagać takiej premii. Jedyne czego nie
    robię przy projekcie to nie składam oferty klientowi, bo to nie moja
    firma, choć złożenie oferty jest akurat niezbyt trudnym zadaniem...