PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, czy nie?

  • 1. Data: 2005-09-23 10:20:11
    Temat: Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, czy nie?
    Od: Poszukiwacz Pracy <p...@p...net>

    Witam,
    Mam pytanie, czy jest sens pozostawiania swojego cv w internetowych
    bazach danych serwisów typu jobpilot itp., albo w bazach firm doradztwa
    personalnego? Czy to się sprawdza i można liczyć na powiadomienie z ich
    strony, czy nie warto sobie zawracać tym głowy i szukać tylko na własną
    rękę?

  • 2. Data: 2005-09-23 10:43:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Poszukiwacz Pracy napisał(a):
> [...]
    > personalnego? Czy to się sprawdza i można liczyć na powiadomienie z ich
    > strony, czy nie warto sobie zawracać tym głowy i szukać tylko na własną
    Pozostawienie w takim portalu swojego cv nie wymaga jakos specjalnie
    duzo czasu (choc 5min moze byc za malo;) ) a czasem moze sie okazac
    skuteczne. Do mnie pare firm sie odezwalo w ten sposob - w ciagu
    ostatnich trzech m-cy mialem dwa telefony.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-23 11:04:24
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    NIE.

  • 4. Data: 2005-09-23 11:12:28
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-09-2005 o 12:20:11 Poszukiwacz Pracy <p...@p...net> napisał:

> [...]
    > personalnego? Czy to się sprawdza i można liczyć na powiadomienie z ich
    > strony, czy nie warto sobie zawracać tym głowy i szukać tylko na własną

    A co Ci szkodzi?

  • 5. Data: 2005-09-23 12:37:29
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poszukiwacz Pracy <p...@p...net> napisał(a):

    > Witam,
    > Mam pytanie, czy jest sens pozostawiania swojego cv w internetowych
    > bazach danych serwisów typu jobpilot itp., albo w bazach firm doradztwa
    > personalnego?
    tak

    > Czy to się sprawdza
    to chyba zalezy od stanowiska na ktore sie ubiegasz

    > i można liczyć na powiadomienie z ich strony
    mozna

    > czy nie warto sobie zawracać tym głowy
    warto

    > i szukać tylko na własną rękę?
    zdecydowanie:)

  • 6. Data: 2005-09-23 12:39:22
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > A co Ci szkodzi?

    A po co ktoś ma wiedzieć :
    * gdzie mieszkam, ( typowe dane osobowe, kturyh ohrona jest oczywista)
    * kiedy sie urodziłam,(żeby znać jkawałek PESELU, i strach pomyśleć do czego
    może wykżystać taką daną)
    * jaki jest muj numer telefonu,(żeby ze złośliwości dzwonic w nocy, lub dla
    zgrywu zadzwonić z ofertą na drugim końcu miasta, jakby nie było ja stracę
    jakieś 3 razy więcej czasu niż złośliwiec)
    * jaki jest muj e-mail, (żeby pszysyłał wirusy)
    *na czym się znam..... (no bo jak wie na czym się znam , to z dużym
    prawdopodobieństwem wydedukuje na czym się nie znam.)

    itd....

  • 7. Data: 2005-09-23 13:17:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    stokrotka napisał(a):
> [...]
    > * kiedy sie urodziłam,(żeby znać jkawałek PESELU, i strach pomyśleć do czego
    Jasne. Na podstawie pierwszych 6 cyfr PESELu mozna wiele przekretow robic.
    > * jaki jest muj numer telefonu,(żeby ze złośliwości dzwonic w nocy, lub dla
    > zgrywu zadzwonić z ofertą na drugim końcu miasta, jakby nie było ja stracę
    > jakieś 3 razy więcej czasu niż złośliwiec)
    Tak. Mysle ze pracownicy portali typu hrk czy jobpilot albo tez
    pracownicy firm ktorzy korzystaja z uslug tychze portali - na pewno nie
    maja co robic a beda dzwonic do Ciebie w nocy. Chociaz w sumie moze
    lepiej mowisz niz piszesz.
    > * jaki jest muj e-mail, (żeby pszysyłał wirusy)
    > *na czym się znam..... (no bo jak wie na czym się znam , to z dużym
    > prawdopodobieństwem wydedukuje na czym się nie znam.)
    Pewnie. HRK to tylko przykrywka. Oni w rzeczywistosci rozsylaja wirusy.

    Tez sie zastanawiam po co ktos mialby wiedziec tyle rzeczy o Tobie. Ale
    mysle ze sa rozne zboczenia.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-09-23 13:36:28
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.0000155c.4333f779@newsgate.onet.pl...
    > * gdzie mieszkam, ( typowe dane osobowe, kturyh ohrona jest oczywista)

    Kórwa - jakim códem wylazuaś mi z KF? :[

    * P L O N K *

    MS

  • 9. Data: 2005-09-23 13:59:56
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dh109l$c0c$1@inews.gazeta.pl>
    badzio napisał(a):

    > Tez sie zastanawiam po co ktos mialby wiedziec tyle rzeczy o Tobie. Ale
    > mysle ze sa rozne zboczenia.

    Poczytasz ją dłużej, to zobaczysz. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 10. Data: 2005-09-23 14:13:54
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-09-2005 o 15:36:28 Marek HAGA <m...@v...pl> napisał:

    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:308b.0000155c.4333f779@newsgate.onet.pl...
    >
    > Kórwa - jakim códem wylazuaś mi z KF? :[

    ona uzywa, według mojej orientacji, co najmniej 7 kont na onecie :)